Izzo Pompei

1
Te koop een geweldige hendelmachine .
Merk Izzo Pompei
In uitmuntende staat.
Machine is uit 2007.
Twee jaar geleden de kop van de groep vervangen.Nieuwe zijlagers,nieuw zuigerstang naaldlager ook nog.
Geleverd met wat op de foto te zien is.
Drie portafilters,enkel,dubbel en naked. 3D geprint toolom zuiger veilig en makkelijk te verwijderen. Extra groepkop.Drie nieuwe lagers. Extra douche,extra teflon ringen en conische drukringen,twee nieuwe seals,portafilterpakking,twee tampers en fonkelnieuw verwarmingselement.
twee video's doe ik er bij om te laten zien dat deze machine werkt en nog nooit een steek heeft laten vallen.
Ik verwacht dat de machine tot 2089 mee kan. Waarschijnlijk nog langer.

Machine is groot en weegt 65 kilogram.Oerdegelijk. Check de video. Daar is nul flex in machine bij het activeren van de lever. Machine hoort aangesloten op vast water en heeft geen reservoir of pomp. Muisstille espresso's van hoog kaliber.Oneindige,zeer krachtige stoomproduktie.
Dan de prijs .Nieuw zal die over de 4000 e zijn denk ik.Daar ik de machine van hoger kaliber dan een Strega acht lijkt me 1850 euro gepast.
Voor minder doe ik hem niet weg en zal hij mooi naast mijn toekomstige Lambro blijven staan.
Verkrijgbaar nadat Lambro klaar is.
Laatst gewijzigd door cremalover op zo 12 dec 2021, 07:53, 2 keer totaal gewijzigd.