Re: Restauratie van een 1960 Faema Lambro

61

cremalover schreef:
bobbee schreef: do 09 dec 2021, 23:09 En misschien meer druk dan op de koffie? Ik vind het wel knap hoe je dit aanpakt! Ook de adresjes vinden voor het verchromen etc.

Lambro is wel echt een prachtige vintage machine!
Dank je.Masr tot nu toe heeft Turbo nog 90% gedaan. :)
Ik vind het wel knap hoe turbogist en jij dit aanpakken! Ook de adresjes vinden voor het verchromen etc.

Afbeelding
Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

62
bobbee schreef: vr 10 dec 2021, 09:33
cremalover schreef:
bobbee schreef: do 09 dec 2021, 23:09 En misschien meer druk dan op de koffie? Ik vind het wel knap hoe je dit aanpakt! Ook de adresjes vinden voor het verchromen etc.

Lambro is wel echt een prachtige vintage machine!
Dank je.Masr tot nu toe heeft Turbo nog 90% gedaan. :)
Ik vind het wel knap hoe turbogist en jij dit aanpakken! Ook de adresjes vinden voor het verchromen etc.

Afbeelding
Afbeelding
Dank. Het vereist enig googlewerk. Maar gelukkig ken ik de verchromer al 30 jaar en weet ik dat hij goed werk levert. Mooi chroomwerk is het aller belangrijkste aan een espressomachine restoratie.

64
turboyeast schreef:
cremalover schreef: Dank je.Masr tot nu toe heeft Turbo nog 90% gedaan. :)
In deze tijd moet je elkaar de hand aanreiken, in plaats van terugtrekken. Dat laatste zie je naar mijn bescheiden mening te vaak gebeuren.

Cheers TY
Als ik ooit een vintage espressomachine koop geef ik je deze leus op een tegeltje!
Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!