Re: Bezzera Strega

411

Nelus schreef: Maar als ik het dus goed begrijp kan ik een strega gebruiken als traditionele lever machine als hij op vast water hangt?
Ja eigenijk wel. Strega heeft wel een HX, geen dipper oid.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

412
omeCo schreef:Voorlopig maar geen kunsten uithalen met die heks!
Lekker spelen! Als je de kin maar niet in de route van de hevel hangt...
Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

414
omeCo schreef: vr 17 dec 2021, 23:27 Voorlopig maar geen kunsten uithalen met die heks!

Hahaha, inderdaad. Toen die hevel uit mijn hand schoot, een enorme klap maakte en de koffie en de kopjes op het warmhoudplaatje in de rondte vlogen, vond ik het zeker een heks! Maar het was uiteindelijk mijn eigen schuld. Ik gaf de 'heks' even te weinig aandacht. Was met 2 dingen tegelijk bezig en dan krijg je dit soort dingen. Aandacht op de Strega en het gebeurt nooit meer.

419
Ja leuke filmpjes! Jammer dat ze op andere forums grappen over deze meneer maken. Ik begrijp de grap wel, maar juist dat maakte dat ik het leuk vond om naar deze informatieve filmpjes te kijken. Leuk om de passie voor dit apparaat bij deze man te zien.