Re: Een top 30 in willekeurige volgorde

21
Dan zou het nog altijd Cappu zijn?

En die Gaggia is geen handel-veer-machine hoor, het is een pure macho-man-kracht geval ;) (dus eigenlijk een opgepimpte Pavoni... :oops: )
La Scala Butterfly (+ Erics E61 thermometer), Mazzer Major, Gaggia Factory 106 met Tije's koelring, vier tampers (Vlak, American curve, Eurocurve), Gene Café, Aeropress, Kyocera CM-45, ROK-Grinder

23
Aadje schreef:Ik was laatst in Den Haag bij Crunch geweest, maar was niet echt onder de indruk. Ondanks de mooie Mirage.
Ik haal er weleens wat voor thuis en de espresso is daar meestal ook prima. Alleen vind ik de mensen die er werken een tikje gestresst overkomen. De Mirage is idd erg mooi!

25
Vandaag bij Screaming Beans in Amsterdam (Hartenstraat) geweest. Wat een toptent. Super espresso gehad. Waren bonen van Bocca die ook verkocht werden! Dus eindelijk ook een verkooppunt van Bocca in Amsterdam :) . Als ze zouden meedoen aan de verkiezing beste koffiezaak van Amsterdam zouden ze volgens mij gaan winnen. Ik heb ze dan ook in de top 30 lijst van de openingspost gezet.

28
Ik mis in de stad Amersfoort zeker nog Coffee United op het centraal station.
Dé plek in Amersfoort waar je terecht kunt voor al je vragen over koffie en de enige plek in Amersfoort waar je terecht kunt voor een goede bak filter koffie.
Een espressobar waar het allemaal nog draait om de specialty coffee.

Ook is Brood & Zoets hard op weg om zichzelf op de kaart te zetten, niet te vergeten Bagels & Beans.