Re: Hoe werkt mijn san marco SM96

11
André schreef:Het ding moet het gewoon doen nadat je de hendel een paar keer hebt overgehaald.

Ik denk dat de thermische beveiliging is ingeschakeld.

Bodemplaatje losdraaien en op het motortje zit een rood knopje. Even indrukken en klaar...

Denk dat ie zonder bonen heeft staan te draaien en dit type heeft wellicht geen thermische beveiliging die zichzelf reset vandaar...wel een lampje maar geen geluid... :mrgreen:
Ah ok dat zou mooi zijn! Bedankt voor de reactie!
Nu niet thuis, maar ga het zo snel mogelijk proberen.
Laat wel weten wat de uitkomst was ;)

Peter

12
hmm ik heb daaronder zitten zoeken naar een rood knopje, maar kan het niet vinden.
Weet je toevallig waar dit zou moeten zitten?
En weet je het van dit type dat er een knopje moet zijn? of zou het kunnen omdat je van andere machines weet dat het zo is.

heb even een plaatje erbij gezien wat ik zie als ik hem open maak, misschien dat je dan weet waar ik moet zijn.

Alvast bedankt ;)

foto:
http://www.flickr.com/photos/kaboem/4363000930/sizes/l/" onclick="window.open(this.href);return false;

15
Peter,

Alleborgh is heel goed, is mijn oud collega Michel. Hij kent de molens ook wel. We hebben samen jaren bij Segafredo gewerkt en verkochten daar bergen San Marco's . :D

Ja kan hem ook even bellen, via prive PB heb ik z'n nummer wel.

Knopje moet er toch echt zitten... :|

Laat maar even weten.
BonneBella CoffeeConcepts: La tua passione e la mia passione!
info at bonnebella.nl

16
André,

Sorry voor de late reactie,
Ik heb nog gezocht zoals je zei naar een rood knopje :p en de hele motor los gehaald ook. Maar ik kon hem echt niet vinden. Heb vervolgens nogmaals contact gehad met Alleborgh, en ook met Michel gesproken. Erg aardig en behulpzaam overigens!
Hij was inderdaad er ook van overtuigd dat er een rood knopje moest zijn, maar hij heeft er vervolgens even één open gemaakt en zag het ook niet. Dus blijkbaar zit hij er toch niet.

Hij dacht dat de printplaat misschien het probleem was, en moet die dus f door laten meten enzo denk ik.
Alleborgh kon dat niet doen, doen niks met La San marco.

Wel kreeg ik nummer van espresso express in aalsmeer/uithoorn. Ook aan de telefoon gehad, en denk dat ik hem daar dan nu maar door ga laten meten enzovoorts a 55e/uur :(

Zo wordt het toch nog een dure grap
Nogmaals bedankt voor de hulp en zal wel laten weten hoe het afloopt ;)

Peter