Hallo!

1
Toch ook mezelf maar eens even voorstellen :)
In 2020 aangestoken om ons nieuwe appartement toch maar aan te kleden met een espresso machine. Vanwege de compleetheid/compactheid is het een Quickmill 3035 geworden. Ondertussen is het virus een beetje uitgebreid en zitten we opgescheept met allerlei verschillende soorten om koffie/espresso's te brouwen (french press, filter etc)

Vanwege wat leuke projectjes die op het pad zijn gekomen hebben we het inmiddels ook maar aangedurft wat sleutel werk aan dergelijke machines te verrichten, blijft toch altijd leuk als het resultaat er dan ook nog naar is :D

Al met al dus genoeg info te vinden hier op het forum!

Groet,
Jurre

Re: Hallo!

3
Welkom hier en plezier!
Wij zijn ooit ook met een QuickMill begonnen. Dan is er veel te ontdekken!
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

7
Welkom Jurre! Hoeveel % van een appartement mag een koffie corner innemen. Ik heb al een aparte hoek voor mijn fietsen, al gaat dat prima samen met een mooie espresso setup :D .
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.

8
Beter in 1 keer een goed de plek maken, dan concessies doen waar je je eigenlijk niet goed bij voelt. In dat geval blijf je je namelijk een beetje ergeren dat het niet optimaal is. Als het klaar is ben ik best benieuwd hoe je een en ander hebt vorm gegeven.

9
Ypuh schreef: za 08 jan 2022, 13:58 Welkom Jurre! Hoeveel % van een appartement mag een koffie corner innemen. Ik heb al een aparte hoek voor mijn fietsen, al gaat dat prima samen met een mooie espresso setup :D .
Ach, dat is het voordeel als je bij de aanschaf van je appartement al rekening houd met een mooie koffietafel ;)
Alleen die fietsen krijg ik er hier nog niet echt doorheen, die moeten helaas nog steeds gewoon netjes boven geparkeerd worden