Koffie maken met je vingerafdruk

1
Philips, bekend van de Senseo, wil indruk maken met een apparaat dat de voorkeur van de gebruiker herkent aan de vingerafdruk.

Het product komt uit de stal van Saeco, een Italiaanse fabrikant van koffiemachines die vorig jaar in handen kwam van Philips. Met Saeco wil het concern beter vertegenwoordigd zijn in de categorie duurdere espresso-apparaten. Volgens marktonderzoeker GfK groeit deze markt nog steeds sterk.

Afbeelding

Topsegment
De Saeco Xelsis, die bonen maalt, behoort tot het topsegment en is vanaf april op de markt. De vingerafdrukken kunnen worden ingesteld.

Philips spreekt van een 'revolutionaire technologie'. Consumenten moeten er 2000 euro voor neertellen, meldde het bedrijf dinsdag bij een presentatie in Barcelona.
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu

Re: Koffie maken met je vingerafdruk

3
Bluecold schreef:Voor 2000E heb je een PV Lusso en een K10. Dit is idioterie van het hoogste niveau.
Ik denk dat deze machine wel voor een andere doelgroep bestemd is ;)

Ik denk dat Philips met Saeco de op-de-senseo-uitgekeken-klanten naar een hoger plan wil brengen...
Martijn Verhaeg - mountainbike clinic
Cookin' BV - www.cookin.nl
Het weblog voor koffiegekken - www.koffiegek.nl
Het weblog voor theegekken - www.theegek.nl
Horecaondernemer? - www.horecakoffie.nl
Gek van fietsen? www.rideit.nu

4
Martijn schreef:
Bluecold schreef:Voor 2000E heb je een PV Lusso en een K10. Dit is idioterie van het hoogste niveau.

Ik denk dat Philips met Saeco de op-de-senseo-uitgekeken-klanten naar een hoger plan wil brengen...
En dat is dus 'onze' taak.
Of je wil espresso en doet moeilijk met een duur apparaat, of je wil gewoon goede koffie en koopt een Technivorm en een maler.
Dit apparaat is er alleen voor de gedesillusioneerde mafketels die perse een schuimlaagje willen, hoe matig de koffie ook is en tegelijk ook willen patsen naar hun bezoek dat ze 2000E over hebben.
Is je koffie te zuur?
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit

6
Bluecold schreef:
Martijn schreef:

En dat is dus 'onze' taak.
Of je wil espresso en doet moeilijk met een duur apparaat, of je wil gewoon goede koffie en koopt een Technivorm en een maler.
Dit apparaat is er alleen voor de gedesillusioneerde mafketels die perse een schuimlaagje willen, hoe matig de koffie ook is en tegelijk ook willen patsen naar hun bezoek dat ze 2000E over hebben.
Of je koopt gewoon wat je vind dat je moet kopen... Als je er maar tevreden mee bent, waarmee dan ook.
Rancilio Silvia | Eureka Mignon Specialita

7
Naja, misschien ben ik gewoon boos op Philips omdat:
  • medical helemaal geen core business is, het is gewoon een sidebusiness die wat succes heeft.
  • de GoGear MP3 spelers enorm veel potentie hadden maar dat hebben ze laten vallen na de HDD6320, nu maken ze derderangs spelertjes
  • Ambilight geen excuus is om een middelmatig scherm voor veel geld te verkopen
  • Ze hebben gelobbyd voor een verbod op gloeilampen omdat er meer marge zit op LED en TL ondanks dat het licht uit die lampen vreselijk is.
  • Widescreen al een ramp was qua aspectgezeur, en meer widescreen het laatste is waar iemand met hersens op zit te wachten.
  • Senseo
En nu hebben ze dus Saeco gekocht en daarmee ook Gaggia. Gaggia, met daarmee dus een hele berg fantastische oude ontwerpen. En het eerste apparaat wat ze uitbrengen is een superauto met als enige feature een onzinnige gimmick die niemand met hersens wil gebruiken.

Ik kan me niet heugen sinds wanneer Philips een innovatief product heeft uitgebracht wat echt goed was en geen gimmick.
Is je koffie te zuur?
Is je koffie te bitter?
Is je koffie te intens?
Snap je het allemaal niet meer?
Lees dit

8
Bluecold schreef:Naja, misschien ben ik gewoon boos op Philips omdat:
Ik kan me niet heugen sinds wanneer Philips een innovatief product heeft uitgebracht wat echt goed was en geen gimmick.
Tja, echt innovatief is idd een tijdje geleden: 17-08-1982: de eerste cd ( http://nl.wikipedia.org/wiki/Compact_disc" onclick="window.open(this.href);return false; )

Van de andere kant, ondanks dat ik Senseo niet te drinken vind, blijft het wel een mooi marketingstuntje, hele volksstammen hebben zo'n ding, en als je al zegt dat je er geen heb word je toch een beetje vreemd aangekeken.
Ambilight idem, ok er zijn kwalitatief beter schermen, maar blijft toch origineel.
Laatst gewijzigd door hopjesvla op do 25 feb 2010, 08:23, 2 keer totaal gewijzigd.
Rancilio Silvia | Eureka Mignon Specialita

9
Bluecold schreef:Naja, misschien ben ik gewoon boos op Philips omdat:
  • medical helemaal geen core business is, het is gewoon een sidebusiness die wat succes heeft.
  • de GoGear MP3 spelers enorm veel potentie hadden maar dat hebben ze laten vallen na de HDD6320, nu maken ze derderangs spelertjes
  • Ambilight geen excuus is om een middelmatig scherm voor veel geld te verkopen
  • Ze hebben gelobbyd voor een verbod op gloeilampen omdat er meer marge zit op LED en TL ondanks dat het licht uit die lampen vreselijk is.
  • Widescreen al een ramp was qua aspectgezeur, en meer widescreen het laatste is waar iemand met hersens op zit te wachten.
  • Senseo
En nu hebben ze dus Saeco gekocht en daarmee ook Gaggia. Gaggia, met daarmee dus een hele berg fantastische oude ontwerpen. En het eerste apparaat wat ze uitbrengen is een superauto met als enige feature een onzinnige gimmick die niemand met hersens wil gebruiken.

Philips.Geestelijk vader van de CD.
Uiteraard de Philishave.
De SENSEO!!!
En de Wakelight.zeer fijn.
Philips.The best you can get. :D

Afbeelding
:D