Re: Voetnoot in Tapatalk weghalen

2
Dankjewel!

Ik beschouwde die akelige Tapatalk extra's als onvermijdelijk op mijn scherm (ik gebruik Tapatalk zelf niet maar herken het aan die rare extra zinnetjes en symbolen die de gebruikers zelf niet zien maar alle anderen wel elke keer opgediend krijgen).
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

8
manduca schreef: za 15 jan 2022, 20:16 En Tapatalk haalt alle onderschriften weg (waarschijnlijk zodat je niet ziet dat ze er zelf een irritante aan toevoegen ;) )
Net als een wereld waar een deel van de mannen altijd met de gulp open loopt omdat ze thuis een gekke spiegel hebben waarin dat niet zichtbaar is.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

9
fransg schreef:
manduca schreef: za 15 jan 2022, 20:16 En Tapatalk haalt alle onderschriften weg (waarschijnlijk zodat je niet ziet dat ze er zelf een irritante aan toevoegen ;) )
Net als een wereld waar een deel van de mannen altijd met de gulp open loopt omdat ze thuis een gekke spiegel hebben waarin dat niet zichtbaar is.
Vandaar dat mensen om mij heen mij zo aanstaren! Tnx! Ik ga gelijk een nieuwe spiegel kopen. I

10
Tapatalk is een oplossing op zoek naar een probleem, ik gebruik net als Frans gewoon de browser. Dat werkt voor mij prima, met uitzondering van de momenten dat je zo'n vreemde code tegenkomt van een tapatalk gebruiker, maar meestal is dat iets onbelangrijks als een smiley of iets dergelijks.