Maar blijft Singlebasket, en ik ben er niet kapot van zelfs een funnel/ridgeless mandje van IMSomeCo schreef:Niet of nooit gebruikt dus. Wel mooie bakjes trouwens!gilleko B. schreef:Appearances can be deceive! Komen uit een la en heb er een doekje voor de foto over moeten halen.omeCo schreef: Ziet er intensief gebruikt uit!
Re: Single shot en dubbel shot zonder maalder nieuw in te stellen?
102Het komt niet meer goed met de single basket en het single shot. Hun tijd is voorbij.
103
waardeloos
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
104Een jaar of twee gelee schreef ik op FB iets over een bezoekje aan een nieuw koffieplekje hier vlakbij. De barista daar wist niet welke bonen ze op de maker hadden, ze wist ook niet hoeveel gram maalsel werd gebruikt, ze wist alleen welke knop in te duwen en omdat ik één espresso wilde zette ze het kopje onder een van de uitloopjes en liet de koffie uit het andere uitloopje van het portafilter in de lekbak stromen. De croissant was lekker, de espresso niet.
Op FB waren de collega horeca-ondernemers pislink dat ik zoiets schreef en ik ben maar van die groep afgegaan (en inmiddels van dat hete FB af).
Korte tijd later was de zaak dichtgetimmerd en nu zit er een make-up salon/winkeltje in.
Op FB waren de collega horeca-ondernemers pislink dat ik zoiets schreef en ik ben maar van die groep afgegaan (en inmiddels van dat hete FB af).
Korte tijd later was de zaak dichtgetimmerd en nu zit er een make-up salon/winkeltje in.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
105En hoe bevalt de koffie bij de make-up salon?fransg schreef:Een jaar of twee gelee schreef ik op FB iets over een bezoekje aan een nieuw koffieplekje hier vlakbij. De barista daar wist niet welke bonen ze op de maker hadden, ze wist ook niet hoeveel gram maalsel werd gebruikt, ze wist alleen welke knop in te duwen en omdat ik één espresso wilde zette ze het kopje onder een van de uitloopjes en liet de koffie uit het andere uitloopje van het portafilter in de lekbak stromen. De croissant was lekker, de espresso niet.
106Ik doe zelf eigenlijk weinig aan make-up, afgezien van scheren met wegwerpkrabbertje en Nivea aftershave. Mijn vriendin heeft er meer verstand van maar die heeft een eigen collectie van vele exclusieve potjes en tubes en kwastjes en spulletjes van dure merken dus die gaat niet naar dat winkeltje.
107Daar geloof ik niks van; iemand die geen aandacht geeft aan koffie en wel zou weten wat een goede croissant is? Klinkt ongeloofwaardig.
108Gelukkig is je eigen keukentje een veilige haven waar je altijd kunt aanmeren voor een fijne koffie.fransg schreef:Ik doe zelf eigenlijk weinig aan make-up, afgezien van scheren met wegwerpkrabbertje en Nivea aftershave. Mijn vriendin heeft er meer verstand van maar die heeft een eigen collectie van vele exclusieve potjes en tubes en kwastjes en spulletjes van dure merken dus die gaat niet naar dat winkeltje.
109Mijn zwager en diens vrouw zijn wat minder gesloten dan ik en die doen aan Brasilian. Ik wist niet wat dat was. Nu wel, ik.blijf gesloten. Ga het niet doen, ook al zou aldaar de espresso goed zijn.fransg schreef:Ik doe zelf eigenlijk weinig aan make-up, afgezien van scheren met wegwerpkrabbertje en Nivea aftershave. Mijn vriendin heeft er meer verstand van maar die heeft een eigen collectie van vele exclusieve potjes en tubes en kwastjes en spulletjes van dure merken dus die gaat niet naar dat winkeltje.
110Daar zeg ik Amen en rust zacht opomeCo schreef:Het komt niet meer goed met de single basket en het single shot. Hun tijd is voorbij.