Voor de eerste keer bij boot besteld. Nog niet kunnen proeven maar wat me direct opvalt is dat er geen brand datum op de verpakking staat… mag je ervan uitgaan dat ze vers leveren?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Re: Boot koffie
2Was dat vroeger niet de Golden Coffeebox van Barend Boot in Baarn?seels schreef:Voor de eerste keer bij boot besteld. Nog niet kunnen proeven maar wat me direct opvalt is dat er geen brand datum op de verpakking staat… mag je ervan uitgaan dat ze vers leveren?

3Als je de sticker achterstevoren leest, heb je de branddatum, dacht ik.
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO
4Uitleg staat op hun site onder de faq
Waar vind ik de branddatum op de verpakking?
Onder op al onze verpakkingen is de branddatum te vinden. De bovenste code geeft de branddatum aan en is per 2 cijfers van links naar rechts af te lezen:
- Dag van de maand
- Maand van het jaar
- Het jaar
- Artikelcode van de koffie
Waar vind ik de houdbaarheidsdatum op de bonenverpakking?
Onder de brandingsdatum is de houdbaarheidsdatum te vinden, hiervoor houden we 6 maanden na het branden aan. Koffie kan uiteindelijk niet bederven, maar wel minder intens van geur en smaak worden. Ook na zes maanden na het branden zal de Boot koffie nog goed smaken, maar niet meer top zijn.
Waar vind ik de branddatum op de verpakking?
Onder op al onze verpakkingen is de branddatum te vinden. De bovenste code geeft de branddatum aan en is per 2 cijfers van links naar rechts af te lezen:
- Dag van de maand
- Maand van het jaar
- Het jaar
- Artikelcode van de koffie
Waar vind ik de houdbaarheidsdatum op de bonenverpakking?
Onder de brandingsdatum is de houdbaarheidsdatum te vinden, hiervoor houden we 6 maanden na het branden aan. Koffie kan uiteindelijk niet bederven, maar wel minder intens van geur en smaak worden. Ook na zes maanden na het branden zal de Boot koffie nog goed smaken, maar niet meer top zijn.
5Dan hebben ze me koffie van enkele maanden oud gestuurd. Nie te zuipen natuurlijk