Re: Wat doen jullie voor de kost?

83
Ik ben gemeenteambtenaar, werkzaam in het grootste glastuinbouwgebied van de wereld/
Ik hou me met name bezig met het realiseren en renoveren van sportvelden (voetbal natuur en kunstgras, korfbal, hockey, handbal, Jeu de Boules e.d.) En daarin mag ik het hele traject doen, vanaf de eerste kostenraming tot en met het dagelijks toezicht op de uitvoering en het project gereed is.
Zelfbouw koffiebrander, Solis Scapa 166, Cafetiere, Cona size D en gewoon een snelfilter machine. moet dus nog wel het een en ander uitgebreid worden....

84
Ik ben voedingsmiddelelntechnoloog/ projectmanager. Ik ontwikkel voedingsmiddelen en ingredienten en doe smaakonderzoek. Ik ben ook programmamanager en op die manier verantwoordelijk voor een aantal fte onderzoeksbudget.

Verder ben ik verantwoordelijk voor het smaakonderzoek (of de organisatie ervan) bij mijn werkgever, een groot voedingsmiddelenbedrijf.

86
Ik werk als Decentrale Verkeersleider bij Prorail. Ik monitor de treinenloop en waar nodig stuur ik bij in overleg met de NS en andere vervoerders. Verder plan ik treinen in die niet standaard in het plan zitten.
En nee, ik heb weinig te maken met het ontstaan van vertragingen door wat dan ook. Mijn werk is het juist om zo snel mogelijk alles weer op de rails te krijgen :D