Re: De LONDINIUMs afdeling

31
Toevallig dit weekend hetzelfde gedaan met mijn Profitec Pro 800. Verbazingwekkend hoe soepel de stoompijp weer draait. Bijna té soepel.
Die Profitec lijkt wel veel op de L1. Dus ik ga ook maar eens een 'sleeve puller' in elkaar fröbelen. Dank voor het filmpje!
Ik wist niet dat daar ook nog een rubber ring verstopt zit.
La Marzocco Linea Mini / etzMAX LM
Ik drink koffie, en scheer me nat. Bij voorkeur niet tegelijkertijd. Dat geeft ongelukken.

32
Frup schreef: ma 24 jan 2022, 17:10
Ik wist niet dat daar ook nog een rubber ring verstopt zit.
Twee dus. Wel verstandig die bij de hand te hebben. Ze waren hier in de machine niet echt gaar maar voor de film hebben we ze toch maar verwisseld.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

36
Het filterbakje gevuld met koffiemaalsel werkt vaak als een soort filter waar de plukken staalwol en kopergruis door worden tegengehouden. Hoogstens komt er een aftreksel van het messing mee in je drankje maar zolang dat niet te sterk smaakt is er niks aan de hand. Wanneer je het gevoel krijgt dat het reageert met de vullingen in je gebit en het de radio-ontvangst uit je verstandskies stoort is het tijd voor nadere maatregelen.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

37
fransg schreef: zo 30 jan 2022, 11:12 Het filterbakje gevuld met koffiemaalsel werkt vaak als een soort filter waar de plukken staalwol en kopergruis door worden tegengehouden. Hoogstens komt er een aftreksel van het messing mee in je drankje maar zolang dat niet te sterk smaakt is er niks aan de hand. Wanneer je het gevoel krijgt dat het reageert met de vullingen in je gebit en het de radio-ontvangst uit je verstandskies stoort is het tijd voor nadere maatregelen.
Ok.

39
fransg schreef:Het filterbakje gevuld met koffiemaalsel werkt vaak als een soort filter waar de plukken staalwol en kopergruis door worden tegengehouden. Hoogstens komt er een aftreksel van het messing mee in je drankje maar zolang dat niet te sterk smaakt is er niks aan de hand. Wanneer je het gevoel krijgt dat het reageert met de vullingen in je gebit en het de radio-ontvangst uit je verstandskies stoort is het tijd voor nadere maatregelen.
Ik denk al waarom heb ik opeens de lange golf op mijn vullingen. Kreeg al complimenten over mijn zang wat vrij uniek is thuis.