Krijg net bericht dat i volgende week mijn Super Jolly al in huis heb.
Zal wel laten weten hoe alles met Pasmarose afgewikkeld is.
Heb nog een mooie quick 050 te koop.
Re: Prijsverschillen Mazzer Super Jolly
12Dat is beter dan die twee maanden. Hoe kan dat zo ineens?
Expobar Leva, Mazzer Super Jolly
Technivorm "DE" Moccamaster, Nivona CafeGrano
13Mijn bestelling is ook geplaatst. Nog steeds twee maanden levertijd (?). Ik ben benieuwd of ik wel zo lang moet wachten.
Expobar Leva, Mazzer Super Jolly
14Mijn Mazzer is onderweg.
Al vanaf woensdag.Waarschijnlijk pas maandag of dinsdag binnen.
Al vanaf woensdag.Waarschijnlijk pas maandag of dinsdag binnen.
15Ziet er leuk uit, maar wat een onding! Mijn broertje had er 1tjecremalover schreef: Heb nog een mooie quick 050 te koop.
Micra&Ultra
16Ik ben er zeer blij mee.Maalt erg mooi en heeft een mooie vormgeving.Kan hem aanraden.Misschien is je broer een beetje onhandig.NielsB schreef:Ziet er leuk uit, maar wat een onding! Mijn broertje had er 1tjecremalover schreef: Heb nog een mooie quick 050 te koop.
17Mijn broertje onhandig? Eh nee, bepaald niet.
En je hebt net een SJ besteld? Blijkbaar verwacht je toch meer van een molen. Mijn broertje ook. Hij heeft daarom nu een Mazzer Mini E met titanium SJ schijven. En ik kan je zeggen dat deze molen niet slechts een klein beetje beter is dan de 050.
En je hebt net een SJ besteld? Blijkbaar verwacht je toch meer van een molen. Mijn broertje ook. Hij heeft daarom nu een Mazzer Mini E met titanium SJ schijven. En ik kan je zeggen dat deze molen niet slechts een klein beetje beter is dan de 050.
Micra&Ultra
18De reden van de Super Jolly is dat ik zelf brand.Ik wil graag wat koffie voor familie en kenissen malen.Dan zijn de 42 mm schijven van deQuick te klein.
Maar ik ben echt tevreden over de kwaliteit van het ,aalsel.
Nooit storingen en de doser werkt goed.
Of de SJ zoveel beter is zal ik hierwel laten weten(als dat ding ooit nog aan komt ).
Maar ik ben echt tevreden over de kwaliteit van het ,aalsel.
Nooit storingen en de doser werkt goed.
Of de SJ zoveel beter is zal ik hierwel laten weten(als dat ding ooit nog aan komt ).
19Net afgeleverd.Nog niet gedraaid.eerst branden.
ervaringen volgen.
ervaringen volgen.
20Ding maalt erg snel.Een dubbele espresso ligt zo in de doser .Das wennen.Verder voelt het erg degelijk aan.Maalkwaliteit is goed.Of het beter is dan mijn Quick weet ik niet.Ik zie het niet en proef het niet.Vooralsnog.
Inclusief transportkosten heeft hij 518 euro gekost.Vriendelijke dame bij Pasmarose.Geen klachten.
Inclusief transportkosten heeft hij 518 euro gekost.Vriendelijke dame bij Pasmarose.Geen klachten.