1* PLA481R flat base 58.55mm RVS tamper precies op maat voor de filterbakjes. Met mooie opstaande rand die vastzuigen van de puck voorkomt en hulplijnen die helpen bij recht tampen. Rode houten greep is te vervangen M8 schroefdraad.
1* IMS single 9-11gr
1* IMS double 14-18gr
1* IMS triple 18-21gr
RVS laser gesneden precisie filterbakjes.
Alles is nieuw, in ongebruikte staat, de vraagprijs voor dit moois is €55,-
(Eventueel ook beschikbaar bodemloze filterdrager 6.3mm oren geschikt voor e61 espressomachines waaronder Lelit MaraX +€30)
Re: 58.55 Tamper + 3x IMS precision filterbakjes
2Gaaf die tamper. Doet Lelit goed!
Deze tapse Lelit IMS bakjes heb ik en zijn geweldig. Ik wissel ze af met rechte bakjes van IMS zelf als dat zo uitkomt voor de smaak. Geven beide hun eigen nuance aan de smaak van de espresso. Kortom, ik kan ze aanraden voor wie voor een leuk bedrag met filterbakjes wilt experimenteren en mogelijkheden.
Deze tapse Lelit IMS bakjes heb ik en zijn geweldig. Ik wissel ze af met rechte bakjes van IMS zelf als dat zo uitkomt voor de smaak. Geven beide hun eigen nuance aan de smaak van de espresso. Kortom, ik kan ze aanraden voor wie voor een leuk bedrag met filterbakjes wilt experimenteren en mogelijkheden.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
3Je doet ze zeker niet los weg?
Ik heb namelijk geen behoefte aan de single en triple filters.
Ik heb namelijk geen behoefte aan de single en triple filters.
La Pavoni Europiccola 1989 | Fiorenzato T80 | V60 | 1zpresso JX-Pro-S
4Ik heb wel interesse in de bakjes en de bodemloze filterhouder.
Tamper heb ik zelf al dus misschien daar andere gegadigde voor?
5Dan heb ik misschien een goed aanbod €80,- voor de hele set inclusief GRATIS tamper of €85 inclusief verzending.kspoorenberg schreef: di 08 mar 2022, 12:02 Ik heb wel interesse in de bakjes en de bodemloze filterhouder.
Tevens gelijk antwoord op Verenjano, liever geen losse verkoop inderdaad. €50 ex of €55 incl.