Re: Superkop?

46
Ze zouden ook mooie foto's kunnen maken van de assemblage, alle dozen met onderdelen, hoe ze alles ambachtelijk in elkaar zetten en testen voor verzending. Maar misschien vindt alle productie heel ergens anders plaats en zitten ze gewoon te wachten tot de container aankomt?
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Superkop?

47
fransg schreef: wo 09 mar 2022, 08:20 Ze zouden ook mooie foto's kunnen maken van de assemblage, alle dozen met onderdelen, hoe ze alles ambachtelijk in elkaar zetten en testen voor verzending. Maar misschien vindt alle productie heel ergens anders plaats en zitten ze gewoon te wachten tot de container aankomt?
Daar ben ik bang voor.Als het ding werkt en goede espresso maakt( hetgeen ik me met dat fietspomp principe niet kan voorstellen maar ik laat me graag overtuigen) en ze zetten hem goed weg zoyden ze iets hebben waar potentie in zit.
Maar 800 gaat nooit iemand betalen.Stel het ding werkt en het Cooker water systeem zorgt voor de juiste temperatuur en het is zodanig gemaakt dat het scharnier eyc niet gelijk uit mekaar valt zie ik er potentie in.Maar dan denk ik echt dat ze die prijs dramatisch moeten laten zakken.
Want dit beste Superkop ontwerpers is ook te koop voor 800 euro. Een apparaat dat echte espresso maakt en geweldig stoomt.
Als de koffie goed is en de prijs ook zou dit een Senseo killer kunnen zijn.
Als ik de Superkop jongens zou zijn had ik al lang een travelling Superkop naar dit forum gestuurd.Voor de juiste feedback.Dasr kun je wat mee

Re: Superkop?

48
Misschien dat ze 'm zelf goedkoop vinden als ze zich in de markt denken naast Wouter Strietman, alleen maakt Wouter echt zelf die pracht machines waarvan het gepolijste messing je met gouden gloed tegemoet straalt, met het staal van de voet, in een onovertroffen mooie vormgeving... en is het mij niet duidelijk waar die hardplastic Superkoppen vandaan komen. Bij Superkop is er volgens mij helemaal niemand met 'design' interesse.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Superkop?

49
Heb zelf de Superkop en deze werkt naar mijn mening geweldig.

Ik zal binnenkort meer foto's plaatsen en eventueel een topic openen waar jullie mij alle vragen kunnen stellen over de Superkop.

Jullie mogen me zelfs komen opzoeken, en de Superkop zelf uitproberen.
Ik neem hem ook vaker mee op reis door Nederland. Dus mocht je nieuwschierig zijn naar de SK Espresso dan laat het mij weten!