Was maar een grapje hoor van mij. Ff beetje porren, heb natuurlijk door dat je die Marzocco wilt hebben net als toen met de etzmax.gilleko B. schreef:De LMLM levert kracht max 2.0 bar. Bobbee het is echt wel indrukwekkend wat ik bij Ype zag in die Pitcher. Ik kan niet spreken voor de Londinium. Maar ik ben nog niet aan een hevel toe, maar nee, dat is eigenljk gelul, want kon bij Frans eens een keer komen proberen, dus eigenlijk een eufemisme. Ik heb gewoon een soort dwangneurose dat ik 1 keer in mijn leven een LM gehad moet hebben. En ik vind de vormgeving ook erg mooi, alles klopt (bijna) aan dat masjien in mijn hoofd. Ik ben er wel achter dat de ratio en verstand in die hersenpan van mij hierin wel een ondergeschikte rol heeft. HanR had dat een tijd geleden al door uit spreken of ik mijzelf niet heel hard zat te overtuigen om het maar niet te doen. Han is wel scherp overigens want hij zag mij een jaar terughet eerst en na een minuut merkte hij op dat mijn fysiek verbaal overkomen verschilde van hoe ik het schrijftechnisch doe. Ik kwam thuis en mijn vrouw zei gelijk dat hij dat wel heel goed en vlug scherp zag. Dus naast verstand van espressomachines heeft hij dat ook nog.bobbee schreef:Ik heb het even doorgenomen en zo'n mini komt redelijk in de buurt van mijn Londinium, qua steampower zijn ze gelijk lijkt het. Londinium van mij op 1,4 bar. Echter, die hefboom he...dat blijft een gemis.
Op enig moment die R58 op MP zetten, en dan kijken wanneer ik de aankoop kan gaan doen.
Mocht na verloop de liefde overgaan, dan weet ik nu al dat ik over zal gaan op een hevel.
️
Ps: mijn L1 luxe heeft veel meer steampower dan de nieuwere Londinium modellen. Maar dat terzijde.