IMS the Single (7-9 grams) basket

1
Een IMS the Single basket te koop. Het lukt niet om met mijn Londinium (lever/hevel) een goed kopje eruit te krijgen. Deze basket zou met een espressomachine op dezelfde grindsetting als voor de dubbele shots goeie kwaliteit single shots moeten geven. Met een traditionele E61 moet het lukken (ooit met een andere geprobeerd). Hopelijk kan ik er iemand anders blij mee maken. Voor meer info check IMS website

Hij is gloednieuw, doosje erbij misschien 5 keer geprobeerd.

Forumprijs:
13 euro
LR 2017, Fiorenzato F64 EVO, V60, Aeropress, La Pavoni Professional 1999 (maar toch millennium), 1Zpresso K Plus.

The deep black hole: Espresso

Re: IMS the Single (7-9 grams) basket

2
Ik heb die The Single destijds ook meteen gekocht zodra die met veel tamtam werd gepresenteerd, vond het ook niks. Overigens ook op een Rocket E61 niks.

Ik denk dat je er de geschikte wat donkerder gebrande boontjes voor moet hebben en de lol om er handigheid in te krijgen, een kalme pre-infusie ook.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

4
Dat klinkt niet heel hoopvol, ik hoop toch dat ik iemand anders er blij mee kan maken. Als je normaal een single shot basket gebruikt is het misschien wel een mooie upgrade, het blijft mooi spul van IMS.
LR 2017, Fiorenzato F64 EVO, V60, Aeropress, La Pavoni Professional 1999 (maar toch millennium), 1Zpresso K Plus.

The deep black hole: Espresso

6
Excuus Baggerman, wilde niet jouw verkoop torpederen, ik heb um zelf ook, ik heb al eens eerder gezegd, ook goed om iets te kopen zodat je kan zien dat het niet werkt. Dat is ook iets waarmee je wat kunt, je weet dan wat je dan wel goed/beter kunt gebruiken. Ik laat hem bij mij op plank liggen, wie weet dat het ooit tot inzichten leidt dat het wel werkt. Nu nog niet.