Re: De LONDINIUMs afdeling

83
fransg schreef: za 26 mar 2022, 11:30 Ik meen dat Reiss me dat eens heeft gezegd maar ik ben 't even vergeten, rechter paneel eraf en op een van de knopjes daar drukken? Ik zal het even navragen.
Thx drama geen bakkie en helemaal als je een deadline hebt maandag en je focus nodig hebt 😂🙊
Londinium L R 24 + Niche zero - volg me op insta: barista_yous (als je tips heb voor mijn insta altijd welkom)

85
fransg schreef: za 26 mar 2022, 11:51 Kun je 'm eventueel even op je hotspot / telefoon zetten?
Hoe zou ik dat moeten doen? Ik heb t met m’n laptop 2 uur probeert hotspot van m’n tel te pakken maar die zegt kan alleen de hotspot pakken als er WiFi is.

Zou eigenlijk voor n paar dagen hem gewoon met aan uit knop willen aan en uitzetten
Londinium L R 24 + Niche zero - volg me op insta: barista_yous (als je tips heb voor mijn insta altijd welkom)

86
Youssef schreef: za 26 mar 2022, 11:54 Hoe zou ik dat moeten doen? Ik heb t met m’n laptop 2 uur probeert hotspot van m’n tel te pakken maar die zegt kan alleen de hotspot pakken als er WiFi is.
Ik heb altijd veel GB data tegoed op mijn Vodafone en kan op mijn iPhone de 'Persoonlijke hotspot' makkelijk aan zetten.

Heb/kan jij dat ook?

Dan kun je met je laptop in elk geval alweer online.

Vervolgens kun je het kapje van de control box afhalen, het reset knopje indrukken en vervolgens de machine weer installeren zoals je deed op de eerste dag, alleen dan kiezen voor je hotspot.

Mogelijk is dan je internet al wel weer gerepareerd ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

87
fransg schreef: za 26 mar 2022, 11:59
Youssef schreef: za 26 mar 2022, 11:54 Hoe zou ik dat moeten doen? Ik heb t met m’n laptop 2 uur probeert hotspot van m’n tel te pakken maar die zegt kan alleen de hotspot pakken als er WiFi is.
Ik heb altijd veel GB data tegoed op mijn Vodafone en kan op mijn iPhone de 'Persoonlijke hotspot' makkelijk aan zetten.

Heb/kan jij dat ook?

Dan kun je met je laptop in elk geval alweer online.

Vervolgens kun je het kapje van de control box afhalen, het reset knopje indrukken en vervolgens de machine weer installeren zoals je deed op de eerste dag, alleen dan kiezen voor je hotspot.

Mogelijk is dan je internet al wel weer gerepareerd ;-)
Wat was het reset knopje ? En kan ik niet zeggen even geen WiFi maar gewoon aan uit knop