Re: TKA Monroc Crem Expobar 2 groeps -Opknapper-

11
@ts

Ja, zal vast iemand leuk vinden om wat te hobbyen maar toch niet op zo'n standaard horeca bak die er slecht uitziet. En dan kost het je ook nog eens 350 euro + alle extra kosten en je raakt het apparaat niet meer kwijt voor alle onkosten.

Al het nou een la marzocco was ofzo ok, maar dit niet.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

12
we tigers schreef: vr 10 sep 2021, 16:32 Als ik op de link klik kom ik op een inlogscherm.

Toch nieuwsgierig geworden door de verschillende berichten en even door gezocht.
Ik zie een grote bak met hier en daar wat gaten. Het lijkt wel of schroeven ontbreken, maar misschien ontbreekt er wel meer (rek/rooster in de lekbak?).
Ik vrees dat ik het eens ben met de eerder niet zo positieve reacties.
Link aangepast
Schroefjes zijn er gewoon bij hoor, enige wat ontbreekt is de heet water kraan (vandaar het gat)
€ 350 is een vraagprijs, voor iemand die serieuze interesse heeft kunnen we nog wel iets doen met de prijs (maar geen €50 :lol: )

13
Han heeft een goede prijs geboden, ik zou zo'n misbaksel gewoon voorbij lopen, heb betere en mooiere exemplaren bij een schroothandelaar gekocht.

Verstuurd vanaf mijn SM-T710 met Tapatalk

Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.