Dat is dus niet voor niets. Dit is zonde van je goede geld.TonG schreef: do 31 mar 2022, 14:43 Haha, ik had het kunnen weten, die reacties... Terwijl ik juist enthousiast werd toen ik dit zag: https://www.youtube.com/watch?v=ifdv7H6MxgY
Regelbare temperatuur, regelbare pre-infusie, regelbare stoomkracht, het lijkt warempel wel een MaraX Er is een vrijwel nieuwe te koop voor vraagprijs € 750,- dus ik dacht: misschien mooie optie. Want waarom zou een Quickmill 3004 van €930,- goed zijn en deze Saeco niet? Tja, ik ken de reputatie van Quickmill met thermoblock, en ja, deze Seaco heeft veel opties en elke optie heeft weer kans om het te begeven. Weet niet hoe groot de kans is dat iets kapot gaat in dit apparaat. Dat de draden door elkaar lopen, ach, wie een Citroën CX onder de motorkap heeft gezien...
Overigens: in het filmpje wordt duidelijk dat het geen E61 groep is maar 'daarop geïnspireerd'. Hoe dan ook: opmerkelijk dat het apparaat nergens in dit forum genoemd wordt. Of misschien is dat niet voor niets...
Re: Nieuw lid - en meteen een vraag...
11Londinium R - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™