Even voorstellen

1
Hi allemaal,

Ik ‘lurk’ al zo’n twee jaar op dit forum, niet overdreven. Het is begonnen toen ik mezelf aan het oriënteren was op een La Pavoni Professional. Uiteindelijk heb ik via de Belgische “marktplaats” een zeer nette pre-millennium gekocht (1998). Deze heb ik vervolgens voorzien van onderhoud en de nodige upgrades zoals een isolator, stoomtipje etc. Ik maak er geweldige espresso’s mee en het is mijn zoethouder tot ik voor mn werk eens een flinke bonus krijg en een Cremina kan aanschaffen als endgame 8-) :D .

Naast espresso zet ik ook ‘gewone bakjes’ met filter (Mocca Master), of de French press, beetje afhankelijk van de stemming. Malen doe ik overigens met een Mignon Specialita.

Verder woon ik trouwens met mijn vriendin en twee kinderen in Breda. Ik ben 32 jaar en hoop hier vooral gelijkgezinden te treffen met hier en daar wat leuke tips, tricks en discussie :D . Hopelijk kan ik dan ook andere lurkers verleiden tot een account en vooral tot deze prachtige hobby ;).

Bijgevoegd wat foto’s van de Pavoni. Spreek jullie op t forum!
La Pavoni Professional (1998), Eureka Mignon Specialita, Bialetti Moka Pot, Bialetti Pressofiltro, Technivorm Moccamaster, ROK Espresso Maker.
Bijlagen

Re: Even voorstellen

4
Machine is overduidelijk met liefde behandeld, heel netjes. Welkom op het forum.
Londinium R - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™