Upgraditis, het wordt vaak aangehaald op het forum. En het is een ding. En mijn koffiemachine was het gewend om in Zeeland bij de vorige eigenaar naast een andere maler te staan - en je wilt je machine toch happy houden...
Anyways: ik ben tegen een mooie deal aangelopen en heb een La San Marco SM97 Instant gekocht. Dat betekent dat - op herhaling - in de verkoop mag:
Mijn Fiorenzato F64 EVO maler. Algemene specs:
64mm platte maalschijven
Verstelbare PF vork
Maler met timer
1350 rpm
Staploos verstellen
350 watt motor
Koelventilator
Retentie is in mijn ervaring met deze molen van 0 tot een halve gram. Ik gebruik in principe licht-medium gebrande bonen, dus geen vette-olie.
Helaas niet aanwezig: officieel boekje, doos, bon en tamper. Niet op de foto's maar wel er bij: de 1,5kg hopper en het "dienblaadje".
Apparaten zijn gebouwd als een bunker, redelijk netjes in de PF, zo stil als een muis en bloedsnel. Schijven zien er in mijn zeer beperkte visie nog goed uit. Nieuwe kosten in de orde van 50 euro per set.
Versturen kan (PostNL tarief € 15,=). Beter om af te halen, of we maken een goede afspraak over reiskosten en dan kom ik bij u langs.
Vraagprijs 300 euro.
[Verkocht] Fiorenzato F64EVO (gen 4) 64mm platte schijven koffiemolen
1
Laatst gewijzigd door ErikvW op wo 13 apr 2022, 11:00, 5 keer totaal gewijzigd.
Londinium R - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™