Ik heb er 1, Count of Coffee in de binnenstad van Helmond die volgens mij als hobby kleinschalig in de winkel brandt. Niet persé super kwaliteit vermoed ik maar ik ben wel heel blij dat hij er zet. Wederom: om de babbel. Koffie is en mag best leuk zijn en daar mogen wij geeks gewoon hele rare gesprekken over hebben. In Eindhoven zit er 1 (Sprout) die 2 specialty café's bevoorraadt, maar die moet ik nog proberen. Hmm. Het is bijna op, zal er eens langs rijden.cremalover schreef: zo 27 mar 2022, 13:30Waar in de buurt van Helmond zitten jouw branders?ErikvW schreef: za 26 mar 2022, 19:48 Mijn €0,02:
Kortingen en dergelijke regelingen bevoordelen in mijn gevoel (hier niet gehinderd door enige vorm van kennis) de grote jongens die het zich kunnen veroorloven. Ik ben juist heel blij dat er een redelijk divers aanbod is binnen onze grenzen. Klantenbinding bestaat uit leuke gebaren: de babbel als je je zakje op komt halen, de brander die net wat meer dan een kilo in je zakje doet. Die charme zou dan misschien verdwijnen. En we hebben nu eenmaal geen goedkope hobby - als je je dat realiseert kan iedereen in de ondersteunende en leverantie sector er een paar centen aan verdienen.
Ik heb een brander op fietsafstand die voor de horeca brandt. Die wil dus niet een pondje aan mij als particulier verkopen. Waarom niet vraag ik me dan af? Waarom zo moeilijk doen? Waarom niet aan iemand die er een beetje kijk op heeft wat lekkere bonen verkopen?
Re: Wil jij koffie met korting? Jouw mening gevraagd
21Londinium R - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™