[verkocht] The Decent Tamper v3

1
Hoi allemaal,

Hierbij wil ik graag mijn Decent Tamper v3 te koop aanbieden. Vorig jaar januari heb ik de tamper voor 141 euro gekocht (incl. verzendkosten) en is sindsdien zo goed als elke dag wel gebruikt. Daarom zou ik hem nu weg willen doen voor de helft, namelijk 70 euro. Op te halen in Alkmaar. Hoor graag via de berichten als je interesse hebt.
Laatst gewijzigd door Madencio op ma 11 apr 2022, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Flair 58+ (Bookoo EM Kit) // Mazzer Philos
Bijlagen

Re: TKA The Decent Tamper v3

5
Ik heb de Force Tamper mogen lenen van een goede vriend van mij, en dat beviel me wel. Dus heb er nu een voor mezelf besteld en mag deze tamper de deur uit.

6
Mooie tamper voor een nette prijs.

Leuk nog een koffie liefhebber uit het mooie Alkmaar
Faema faemina, Weber Key, Lagom P100 & Mini, MK EK43S LU

7
Bedankt fuel, en idd leuk om meer mensen te ontmoeten uit Alkmaar. Je mag best een keer langskomen voor een bakkie.

8
Madencio schreef:Ik heb de Force Tamper mogen lenen van een goede vriend van mij, en dat beviel me wel. Dus heb er nu een voor mezelf besteld en mag deze tamper de deur uit.
Jammer dat de Force tamper zo duur is, anders had ik hem ook graag geprobeerd.
Succes met verkoop van de Decent tamper. Leuke tamper is het!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

9
Madencio schreef:Hoi allemaal,

Hierbij wil ik graag mijn Decent Tamper v3 te koop aanbieden. Vorig jaar januari heb ik de tamper voor 141 euro gekocht (incl. verzendkosten) en is sindsdien zo goed als elke dag wel gebruikt. Daarom zou ik hem nu weg willen doen voor de helft, namelijk 70 euro. Op te halen in Alkmaar. Hoor graag via de berichten als je interesse hebt.
Ik heb je een bericht gestuurd
Afbeelding

10
bobbee schreef: ma 11 apr 2022, 09:19
Madencio schreef:Ik heb de Force Tamper mogen lenen van een goede vriend van mij, en dat beviel me wel. Dus heb er nu een voor mezelf besteld en mag deze tamper de deur uit.
Jammer dat de Force tamper zo duur is, anders had ik hem ook graag geprobeerd.
Succes met verkoop van de Decent tamper. Leuke tamper is het!
Dank u! Hij is idd wel duur maar hoop dat ie dan ook wel wat jaren mee kan.
omeCo schreef:
Madencio schreef:Hoi allemaal,

Ik heb je een bericht gestuurd
Afbeelding
Beantwoord!