Re: Hulp gezocht!

3
Hetzelfde bericht op drie verschillende plaatsen spammen zonder je ook maar eventjes voor te stellen wekt niet veel motivatie op om je enquête in te vullen.
Laatst gewijzigd door Pti op ma 18 apr 2022, 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.

4
Als het basis begrip van 'geven en nemen' niet snapt, dan kun je nog zoveel communicatie studeren maar ga je niet veel verder komen. Veel succes, mij heb je alvast in de weigerstand weten te krijgen.

Op grote fora als Tweakers worden dit soort reacties overigens direct verwijderd. Eén onderzoekje is leuk, maar als je het toestaat is het een eindeloze stroom en je hoort er nooit weer wat van. Kan me ook niet voorstellen dat er iets zinvols uit deze manier van data verzamelen komt. Het is een beetje 'Help Jan Splinter door de winter'.
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.

7
Cindyvl schreef: ma 18 apr 2022, 11:42 Voor mijn opleiding communicatiewetenschap aan de Radboud Universiteit doe ik onderzoek naar hoe mensen productinformatie onthouden en verwerken (ook over koffie). Ik wil jullie daarom vragen om mijn enquête in te vullen. Het duurt ongeveer 5 tot 10 minuutjes en zou mij enorm helpen!

https://psychru.qualtrics.com/jfe/form/ ... SY3FmKOv1s

Alvast bedankt en delen = lief!
Ik zou een andere studie overwegen. 90% van de gemeentehuizen worden bemand door mensen die ooit communicatiewetenschappen hebben gestudeerd.De wanhoop die die mensen uitstralen ......alsof ze roepen "haal me hier weg " of "had ik maar een vak geleerd ".

Het is nog niet te laat.

8
Omdat dit topic heerlijk misbruikt wordt en de reacties hier vermakelijk zijn zie ik dit topic als aanvulling voor ons forum en laat ik het staan.
Hopelijk werkt het als een vogelverschrikker voor andere spammers.

Mocht deze persoon nou nog reageren dan weten jullie dat ik geen keus had als de boel ineens weg is en ik dus de spreekwoordelijke trekker heb overgehaald.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!