Re: Bonen van zak naar doseercup.

31
fransg schreef:
bobbee schreef: zo 17 apr 2022, 21:20 € 9,22 30%OFF | Longquan Celadon Cha Hij Kung Fu Houder Thee Presentatie Vessel Porselein Thee Dozen Schotel Thee Set Accessoires Theeceremonie
https://a.aliexpress.com/_vmtoMm
Oh.. die zijn we érg mooi. Ik had die van de Amazon reeds besteld en laat die bijzondere dan maar schieten.
Die van Amazon is ook mooi én lekker snel in huis!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

38
Ik heb 1x de grote versie van Loveramics binnen, en twee chinese klonen in ander formaat en iets andere vorm besteld (eind van de maand zegt men).
De grote is makkelijk om meer als een potje te 'doseren' met 18 gram, schat dat er twee a drie maal 18 gram in gaat.
Laatst gewijzigd door RoosW op di 19 apr 2022, 19:35, 1 keer totaal gewijzigd.

39
RoosW schreef: di 19 apr 2022, 19:11 Ik heb 1x de grote versie van Loveramics binnen, en twee chinese klonen in ander formaat en iets andere vorm besteld (eind van de maand zegt men).
De grote is makkelijk om meer als een potje te 'doseren' met 18 gram, schat dat er twee a drie maal 18 gram in gaat.
Je foto's ervan zijn op een of andere manier niet in mijn browser te zien, kun je ze nog eens plaatsen?
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino