Uiteindelijk toch gekozen voor de Profitec Pro 700. Behoorlijk boven beoogd budget, maar goed
Aangesloten op vaste wateraansluiting en afvoer met een BWT filter ertussen.
Keuze voor de molen is gevallen op de Eureka Mignon Dolce Vita (een Specialita met enkele wijzingen lijkt het)
Kloplade is de Grounds Control van The Coffee Knock Drawer Company en daarnaast de nodige andere accessoires.
Na enkele dagen is het gelukt om enigzins een fatsoenlijke espresso en cappuccino te maken.....althans, dat denk ik
Oh ja, de rode gloed in de foto's komt door mijn polo
Re: Nieuw forum lid: Rob
12Leuk 'hoekje' Rob! Veel plezier ermee.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
14Zo dan! Wil ik ook wel, zo'n hoek!
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
16Zo. Dat ziet er mooi uit in die kast.Met zijn eigen verlichting.R0B schreef: ma 16 mei 2022, 08:44 Uiteindelijk toch gekozen voor de Profitec Pro 700. Behoorlijk boven beoogd budget, maar goed
Aangesloten op vaste wateraansluiting en afvoer met een BWT filter ertussen.
Keuze voor de molen is gevallen op de Eureka Mignon Dolce Vita (een Specialita met enkele wijzingen lijkt het)
Kloplade is de Grounds Control van The Coffee Knock Drawer Company en daarnaast de nodige andere accessoires.
Na enkele dagen is het gelukt om enigzins een fatsoenlijke espresso en cappuccino te maken.....althans, dat denk ik
Oh ja, de rode gloed in de foto's komt door mijn polo
17Nou, zeg dat wel! Luxe hoor!bobbee schreef:Zo dan! Wil ik ook wel, zo'n hoek!
Rocket Cellini Evoluzione V2, Eureka Mignon
19Mooi Rob, ziet er leuk uit zo!
Ik brand mijn eigen koffie op een bedenkelijk niveau.
20Mooi hoekje, en prima apparaten! Nu kun je je gaan verliezen in de wijde wereld van de bonen