Zou het bij koffie ook.zo zijn c.q
worden als bij wijn? Het leukste bij wijnproeverijen is de onzin die mensen niet zelden als kwalitatief predikaat verbaal na iedere slok eruit gooien. Daarnaar luisteren leidt tot heel veel jolijt.
️
Re: Cupping
12gilleko B. schreef:Zou het bij koffie ook.zo zijn c.q
worden als bij wijn? Het leukste bij wijnproeverijen is de onzin die mensen niet zelden als kwalitatief predikaat verbaal na iedere slok eruit gooien. Daarnaar luisteren leidt tot heel veel jolijt.
️
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
Re: Cupping
13Wanneer dan ook de bestellingen worden geplaatst, en de een zegt "ja daar wil ik wel twee flessen van" waarop de ander zegt "doe mij er dan maar een doos van" en de volgende "hoeveel krijg je ervan binnen want ik zet alles wel weg"gilleko B. schreef: do 19 mei 2022, 17:14 Zou het bij koffie ook.zo zijn c.q
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino