Thuis voor kat gezocht

1
Ik probeerde een bericht aan cremalover te sturen hierover maar in een PB kun je geen foto's meesturen dus post ik het maar hier, dan heeft de kat die een tehuis zoekt nog meer kans ook ;-)

De Amsterdamse (van oorsprong Griekse) kat die Chris heet is bijna 4, is lief, maakt niks stuk, is wel verwend en dominant naar andere dieren, woont op een flat met twee andere katten en een vriendin van mij, maar het is er een te kleine omgeving voor 'm en daar krijgt hij de zenuwen van dus ze zoekt een nieuw thuis voor Chris.

Alwin vangt weleens katten op in zijn paradijsje dus dacht ik allereerst aan hem...

Hopelijk heeft hij, of iemand anders, een idee!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

Re: Thuis voor kat gezocht

8
Madencio schreef: vr 27 mei 2022, 11:24 mooi dat hij het goed kan vinden met de andere kat.
De vriendin schrijft:
Chris zoekt steevast Malika op, maar zij wil met rust gelaten worden, terwijl Chris fijn wil ravotten, en daarbij: hij is erg overheersend en een dwingeland, maar een o zo lieve dwingeland!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino