Kijk, dat zijn nog eens goede berichten!HanR schreef: do 09 jun 2022, 20:47 Voortbordurend op dit item:
Wie ooit een soortgelijk probleem heeft en in de buurt van Rotterdam woont:
Ik assisteer graag even met mijn bkrbkr!
Re: Defecte Vibiemme Domobar aan het opknappen
32Kijk die bekerbreker heb ik in electrische uitvoering een Bosch boor/sloophamer . . .KoffieBar schreef:Kijk, dat zijn nog eens goede berichten!HanR schreef: do 09 jun 2022, 20:47 Voortbordurend op dit item:
Wie ooit een soortgelijk probleem heeft en in de buurt van Rotterdam woont:
Ik assisteer graag even met mijn bkrbkr!
Nooit aan gedacht om die te gebruiken.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
34LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
35Boorhamer annex sloophamer, heb ook nog een wielmoerverwijderaar en aanzetter electrisch ook geschikt voor Vrachtwagens!HanR schreef:Nee @3aan. Het moet los, niet kapot!
Die doet ook alsof die klappertand
36@3aan ik zou dan niet je hydraulische sloopkogel inzetten maar in plaats daarvan je wielenmoerenlosdraaiapparaat proberen. Wel de juiste dopmaat erop anders draai je de moer van het warmte-elementarium alsnog naar de gallemiezen. Het beste kun je dit echter aan de vaklui overlaten, die hebben ervaring ermee en dan vervalt je garantie ook niet
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
37Eerst losweken voordat er kracht opgezet wordt.
Kruipolie enkele dagen steeds herhalen en veel geduld!
Kruipolie enkele dagen steeds herhalen en veel geduld!
38Het moet geen project worden...
Krrrkrrrr 680nm. Is altijd genoeg.
Krrrkrrrr 680nm. Is altijd genoeg.
39Heb ooit een passende dop voor een Linea boiler moeten kopen, die wijken 2 mm af van de "normale" maat, daar hevig mee aan het klooien geweest met een toch wel goed passende moordenaar en toen een tikkie vaster met het wielending en direct naar los, no problem "zoals ze zeggen bij die verzekeringsreclame".fransg schreef:@3aan ik zou dan niet je hydraulische sloopkogel inzetten maar in plaats daarvan je wielenmoerenlosdraaiapparaat proberen. Wel de juiste dopmaat erop anders draai je de moer van het warmte-elementarium alsnog naar de gallemiezen. Het beste kun je dit echter aan de vaklui overlaten, die hebben ervaring ermee en dan vervalt je garantie ook niet
Niks losmaak olie, waarvoor je op de knietjes moet.
40Google zal wel denken dat wij het hier over een gangbang hebben@3aan schreef: vr 10 jun 2022, 15:20hevig mee aan het klooien geweest met een toch wel goed passende moordenaar
[...]
Niks losmaak olie, waarvoor je op de knietjes moet.
Ik zelf zou nooit op die gedachte komen gelukkig!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino