Re: Rocket Espresso Cellini Evoluzione v2 R (E61, rotatiepomp, Eric's thermometer)

11
Interessante ervaring, zo in de derde persoon over je te lezen :). Ik heb het even nagekeken en heb me tien jaar geleden inderdaad niet voorgesteld denk ik. Kan het iig niet vinden. Dat roept natuurlijk vragen op. Hierbij daarom alsnog: viewtopic.php?f=17&t=12276 Het is dus wel een lang relaas geworden aangezien ik tien jaar moest beschrijven en... de beschamende waarheid is dat ik veel te veel koffiespullen heb en steeds iets anders wil uitproberen. Ik had twee machines thuis (terwijl ik inmiddels de enige ben die koffie drinkt) en was de hele tijd naar een andere aan het kijken. Vandaar dat ik nu twee machines kort achter elkaar verkoop. Een klassiek geval van upgraditis dus :). Ik heb ook twee malers waarvan eentje staat te verstoffen terwijl ik naar een andere op zoek ben dus daar moet ik binnenkort ook iets mee.

Ik zal de tekst over de machine die te koop staat wat aanpassen zodat die meer geschikt is voor dit publiek. Wilde op Marktplaats het verschil duidelijk maken met andere machines die daar worden aangeboden. Hier niet nodig.
Laatst gewijzigd door Robert Buzink op zo 19 jun 2022, 10:37, 2 keer totaal gewijzigd.
Rocket Espresso R58 v2 uit 2018 / DF64 molen met SSP schijven / Fiorenzato T80 uit 1999 omgebouwd naar doserless / Mazzer Super Jolly omgebouwd naar doserless / Comandante handmolen / V60, Clever, Chemex.

Re: [verkocht] Rocket Espresso Cellini Evoluzione v2 R (E61, rotatiepomp, Eric's thermometer)

13
Hij is verkocht voor €950,- via MP aan een beginnende maar zeer enthousiaste espresso liefhebber in Amsterdam. Ik heb hem wel drie keer verteld dat ie wel echt altijd gefilterd water moet gebruiken geloof ik :). En ook echt nog een (hele goede) molen moet kopen. Komt vast goed!
Rocket Espresso R58 v2 uit 2018 / DF64 molen met SSP schijven / Fiorenzato T80 uit 1999 omgebouwd naar doserless / Mazzer Super Jolly omgebouwd naar doserless / Comandante handmolen / V60, Clever, Chemex.

Re: [verkocht] Rocket Espresso Cellini Evoluzione v2 R (E61, rotatiepomp, Eric's thermometer)

15
Robert Buzink schreef:Hij is verkocht voor €950,- via MP aan een beginnende maar zeer enthousiaste espresso liefhebber in Amsterdam. Ik heb hem wel drie keer verteld dat ie wel echt altijd gefilterd water moet gebruiken geloof ik :). En ook echt nog een (hele goede) molen moet kopen. Komt vast goed!
Leuk!

En mocht hij nog wat online hulp willen hebben dan kan ons forum uitkomst bieden dus je mag hem eventueel wel uitnodigen.
Afbeelding
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!