Re: Tesla in Amsterdam[emoji33]
2Als je het je kunt veroorloven om 8 weken op vakantie te gaan, dan denk ik niet dat je je druk gaat maken om je auto in NL. Alhoewel ik het natuurlijk wel erg hufterig vind, ik rijd zelf ook een elektrische auto en voel me al een beetje schuldig als hij een nachtje in de laadpaal zit. Laat staan als ik hem al 8 weken erin zou hebben zitten. Maar goed, volgens de regels mag het...
Flair 58+ (Bookoo EM Kit) // Mazzer Philos
3Erg grappig dat die dame met het poezenhoofd zich er druk om maakt. Een soort parkeer-'Karen' 

Laatst gewijzigd door fransg op zo 29 mei 2022, 12:08, 1 keer totaal gewijzigd.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
4Dat is het ene uiterste, het andere uiterste is natuurlijk de Amsterdamse die zich vooral heel druk maakt om het probleem van iemand anders.
edit: Frans was me voor
edit: Frans was me voor

5Zeikwijf. Zal op kantoor wel in de gaten houden hoe lang iemand op het toilet zit. Met je kamelenjas. 

Re: Tesla in Amsterdam😱
8Het blijft een aso die Tesleet, je kan hem makkelijk het leven zuur maken, stekkertjes eruit, kabeltje onder de auto flikkeren en boa'tjes laten hem wegslepen oneigenlijk gebruik van laadpaalplaats, dat is dan wel weer verboden.
Gaggia Orione - 1973 - Vibiemme Pistone 2017 in wederopbouw - Ceado E37s
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.
Volg Adriaans koffiekar op fb.com/A3koffie
Op FB staan de openbare gelegenheden waar ik met koffie sta.