Wij hebben onze Quick Mill 3035 een tijdje geleden ter reparatie/onderhoud gehad en nu viel het mij bij het schoonmaken op dat er een klein o-ringetje mist op de adapterschijf, deze zat er voorheen wel. Ik dus contact gehad met het bedrijf die het onderhoud heeft uitgevoerd met de vraag waarom dat ringetje mist, maar de beste man gaf aan dat daar geen ringetje hoort en dat het minder goed is voor de machine als je zo’n ringetje plaatst. Verder geen goede uitleg. Ik vroeg waarom ik dan op internet overal wel ook dat kleine o-ringetje zie, daarop zei hij dat er meerdere soorten zijn en dat bij de 3035 beter niet eentje kan worden geplaatst. Hij gaf een beetje op een norse manier aan dat hij deze machines al 30 jaar repareert en dus echt wel weet wat het beste is.
Wie kan mij helpen? Dit o-ringetje gewoon bestellen en weer plaatsen, of is het beter om hem weg te laten? Zo ja, waarom?
Re: O-ring adapterschijf Quick Mill 3035
2Ik zou gewoon kijken hoe het nu gaat, tegelijk een vervangend ringetje bestellen, die plaatsen en dan kijken wat er anders gaat.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino