Re: gespot

2201
HanR schreef:Helaas is dit een -Zenith en geen Olympus.
Olympus is de MDJ.

Beetje lomp, maar uitstekende molen voor thuis. Vergelijkbaar met een Compak E6 of Super Jolly. Minstens zo degelijk.
Dat krijg je ervan. De klok horen luiden maar de verkeerde klepel aangewezen. Had ik nu maar ‘verklede Eureka’ geschreven…

2202
omeCo schreef:
Olympus is de MDJ.

Beetje lomp, maar uitstekende molen voor thuis. Vergelijkbaar met een Compak E6 of Super Jolly. Minstens zo degelijk.
Dat krijg je ervan. De klok horen luiden maar de verkeerde klepel aangewezen. Had ik nu maar ‘verklede Eureka’ geschreven…
Ik waardeer het zeer dat je de moeite neemt om hier iets te willen delen wat voor een ander weleens een geweldige vondst kon zijn. Dat siert je!
Afbeelding
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

2203
bobbee schreef:
omeCo schreef:
Olympus is de MDJ.

Ik waardeer het zeer dat je de moeite neemt om hier iets te willen delen wat voor een ander weleens een geweldige vondst kon zijn. Dat siert je!
Afbeelding
Thanks! Aardig van je.

2209
Ahhh, zovertrouwd, maar ik denk dat ik er nu niet meer aan begin: is dit uiteindelijk geen caramel?
edit
O ja, ik kan inzoomen op de foto: glucosestroop en melasse. Zoetigheid dus. Gruwel.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

2210
In maart kon ik deze via Marktplaats op de kop tikken: Jan en ik zijn van plan eens te testen wat dit spul in espresso zou doen aan 'smaakverbetering'

Nu wil het geval dat ik geen flauw benul meer heb waar ik dat oude potje Buisman heb neergezet -- het is dus virtueel kwijt tot ik het weer eens ergens tegenkom.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino