Re: Hey Psst.. PNG

21
Tis ff slikken dat dit zo mooi samen valt, ik dacht die special over 2-3 weken uit te smeren maar zoals het er nu naar uit ziet zijn de bonen na het weekend uitverkocht.

Onwijs bedankt voor jullie support en Warheart voor het extra aanwakkeren :!:

Voor de mensen die nu denken shit, wat doen we daarna dan? Nou volgende maand heb ik nog een hele leuke gewassen Aziatische koffie, van voormalig papaver-telers (hint hint)

23
Pti schreef:Tis ff slikken dat dit zo mooi samen valt, ik dacht die special over 2-3 weken uit te smeren maar zoals het er nu naar uit ziet zijn de bonen na het weekend uitverkocht.

Voor de mensen die nu denken shit, wat doen we daarna dan? Nou volgende maand heb ik nog een hele leuke gewassen Aziatische koffie, van voormalig papaver-telers (hint hint)
Top! Fijn ook om een goede koffiebrander als lid van het forum te hebben!

Ook die groene bonen inkoop actie waren geweldig. Hint hint....
Afbeelding

En Warheart, jij ook bedankt voor de intentie! Dingen als dit maken het forum compleet vind ik.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’

24
bobbee schreef: wo 06 jul 2022, 18:32
Pti schreef:Tis ff slikken dat dit zo mooi samen valt, ik dacht die special over 2-3 weken uit te smeren maar zoals het er nu naar uit ziet zijn de bonen na het weekend uitverkocht.

Top! Fijn ook om een goede koffiebrander als lid van het forum te hebben!

Ook die groene bonen inkoop actie waren geweldig. Hint hint....
Afbeelding

En Warheart, jij ook bedankt voor de intentie! Dingen als dit maken het forum compleet vind ik.
Ja, ik zou ze iedere maand wel kunnen doen, maar het werkt twee kanten op, het animo neemt dan ongetwijfeld af en op als het niet te vaak gebeurt meld ik me alleen als ik écht iets bijzonders heb ;) Maar je weet dat je me altijd mag berichten als je ergens naar op zoek bent!

25
bobbee schreef: wo 06 jul 2022, 18:32
Oh you, haha. Thanks! Heel graag gedaan

Dit was echt leuk om te doen. Diverse mensen blij, ikzelf blij, en het stralende enthousiasme op een post als dit.

Ik hou dr van! :lol:
Coffee, sleep, Coffee, repeat

26
Pti schreef: wo 06 jul 2022, 15:42 Tis ff slikken dat dit zo mooi samen valt, ik dacht die special over 2-3 weken uit te smeren maar zoals het er nu naar uit ziet zijn de bonen na het weekend uitverkocht.
Mede schuldig. Kilootje, nog 5 over. Jullie hebben me te lekker gemaakt...
Londinium R - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™

27
Top initiatief hoor Warheart. De meesten branden niet thuis en de reacties op de PNG waren zo goed dat ik ook interesse gekregen had. Door jou initiatief dus ook mogelijk gemaakt gebrand! Altijd goed om interesse te meten en daar dan actie op te ondernemen met hulp van PTI in dit geval! :D
Lelit MaraX - Sculptor 078S - Specialita Mat Zwart

28
Pti schreef: Maar je weet dat je me altijd mag berichten als je ergens naar op zoek bent!
Ik weet je te vinden.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’