Goedendag mede koffie liefhebbers.
Ik heb een poosje geleden een opknap project gekocht. Maar ik kom er niet aan toe om hem op te knappen. Echter is een onderdeel stuk dat is de compressie kamer daar heb ik een gat in geboord omdat de schroef van de Porta filter houder was afgebroken, dacht ik ik voor die schroef wel uit. Alleen ik was iets te enthousiast waardoor de voor ook een gat heeft gemaakt in de compressie kamer.
Het apparaat is helemaal uit elkaar. Dus als je een los onderdeel nodig hebt voor jouw apparaat. Kan ik die makkelijk opsturen. Je mag hem ook in een koop aanschaffen.
Ik zal woensdag even wat foto's maken van het apparaat en onderdelen.
Verstuurd vanaf mijn M2007J20CG met Tapatalk
Re: Innova dream. Ese onderdelen ter aanbieding
2Naast de foto's ben ik ook geinteresseerd in de prijs (verplicht op het forum) en de plaats van ophalen.
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO
Voor de beste koffielocaties: www.worldmapofcoffee.com, Mobiele koffiebar ZOespresZO
3Plaats van ophalen is ijlst in Friesland. En 40 euro mag het apparaat voor weg. Hij staat nu stof te vangen in een kast.
4Ok, dat is een eindje vanaf Utrecht. Had je al foto's? Ik heb een gecorrodeerde ascaso staan. Misschien kan ik de buitenkant van deze gebruiken.
Expobar Brewtus IV, Eureka Zenith 65E, Fracino Retro Lever 2
5ik zal morgen even foto's maken ik ben vandaag aan het werk
6Hierbij de beloofde foto's iets later dan. Het apparaat mag mee voor euro. Zoals aan gegeven zit er een gat in de compressie kamer. Oke weet niet hoe makkelijk of hoe moeilijk dat te repareren is. Maar ik heb de er helaas niet voor om deze op te knappen. Ik woon ijlst Friesland.