Re: Wat drink je nu?
3342PNG van Hoofdkwartier. Ik weet dat schelden niet mag maar G.odverd**** wat is dit toch een heerlijk boontje icm de skillzzz van hun branden zeg.
Coffee, sleep, Coffee, repeat
3343Ik heb ook weer twee bonen van ze (Het Hoofdkwartier) in de bakkies zitten, en inderdaad, het genot is weer maximaal!Warheart schreef: za 16 jul 2022, 15:30 PNG van Hoofdkwartier. Ik weet dat schelden niet mag maar G.odverd**** wat is dit toch een heerlijk boontje icm de skillzzz van hun branden zeg.
3344Zelf gebrand zeker?Warheart schreef: za 16 jul 2022, 15:30 PNG van Hoofdkwartier. Ik weet dat schelden niet mag maar G.odverd**** wat is dit toch een heerlijk boontje icm de skillzzz van hun branden zeg.
Bezzera Strega (PSM) / Eureka Olympus 75 Mythos schijven
3346Nee, door HK laten branden, zoals ik al schreef
Ik "brand" me de komende paar jaren nog even niet aan de kunsten en technieken van het bonen branden
Coffee, sleep, Coffee, repeat
3347PNG van Hoofdkwartier, mee op vakantie naar het zwarte woud. Gezet met MyPressi twist en mini Traveler, een combi die mij iedere keer blijft verbazen.
3348Neem je je eigen kopjes ook mee?
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
3350Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.