Basal Coffee Traveller tas

1
Ik was al een tijdje opzoek naar een opbergtas om mijn filter spullen mee te nemen op reis. Na wat speuren kwam ik de Coffee Traveller tegen van het merk Basal (kende ik nog niet). Zo op het eerste oog op de site voldeed dit aan al mijn eisen en ging tot bestellen over.

https://global.basal.co/collections/fea ... -traveller

Ik kocht 2 stuks in groen voor €40 p/st maar er kwamen nog belastingen en heffingen overheen 23,04. Dus uiteindelijk heb ik €51,52p/st betaald. De levertijd afgegeven was 3-4 weken. 9 Juni besteld en 30 Juni ontvangen inclusief inklaringen.

Een degelijk fijn en handzaam tasje zo op het eerste oog. Gemaakt van stevig materiaal met een brede ritssluiting en voldoende ruimte in de hoogte van 10cm. De perfecte maat voor verschillende koffie spulletjes zoals de Comandante, v01 filterdrager, weegschaal, opschenk kannetje, mok en een zakje koffie. Voor filters zit er zelfs een apart vakje op de binnenkant van de klep waar je ze makkelijk in kan schuiven en bewaren. Zo heb ik het allemaal netjes bij elkaar en hoef ik het niet meer los in de tas te gooien met alle gevolgen van dien. Tot zover een tevreden koper hier!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
“Coffee cannot disappoint, your expectations can”

Re: Basal Coffee Traveller tas

5
Tekork schreef: do 07 jul 2022, 19:37 Inderdaad zoiets zocht ik eigenlijk maar was nooit naar mijn zin. En natuurlijk nooit aan een kortegolfantenne hoes gedacht…
alleen al voor de hoes een fijne aanschaf, zo'n antenne ;-)

LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino