Hedone Honne grinder

1
Sinds een week heb ik een koffiemaler van het Roemeense merk 'Hedone', type 'Honne', in huis.

Het apparaat is gebaseerd op de 'Vesolab'uit Amerika, maar dan een stuk gunstiger geprijsd. De machine is loodzwaar-20kg- en heeft twee setjes burrs: conisch en flat. Het is een single dose grinder.

Het was natuurlijk een beetje spannend wat er 'helemaal'uit Roemenie zou komen en hoe lang het zou duren. In mijn fantasie dacht ik nog aan paardenkarren en houten kruiwagens, maar DHL blijkt groot te zijn in het land. Met een week was het pakket binnen.

De Honne doet het uitstekend; betere koffie heb ik nog niet gehad. Nu misschien op weg naar een espressomachine van deze fabrikant ..

Het nieuwste model heeft een afdekkap over de belt en een worm-gear om de maling aan te passen.

Sinds een week heb ik een koffiemaler van het Roemeense merk 'Hedone', type 'Honne', in huis.

Het apparaat is gebaseerd op de 'Vesolab'uit Amerika, maar dan een stuk gunstiger geprijsd. De machine is loodzwaar-20kg- en heeft twee setjes burrs: conisch en flat. Het is een single dose grinder.

Het was natuurlijk een beetje spannend wat er 'helemaal'uit Roemenie zou komen en hoe lang het zou duren. In mijn fantasie dacht ik nog aan paardenkarren en houten kruiwagens, maar DHL blijkt groot te zijn in het land. Met een week was het pakket binnen.

De Honne doet het uitstekend; betere koffie heb ik nog niet gehad. Nu misschien op weg naar een espressomachine van deze fabrikant ..
Superkop; Hedone Honne.

Re: Hedone Honne grinder

3
Alabaster schreef:Sinds een week heb ik een koffiemaler van het Roemeense merk 'Hedone', type 'Honne', in huis.

Het nieuwste model heeft een afdekkap over de belt en een worm-gear om de maling aan te passen.

Geef je even aan dat je komt spammen voor deze maler?
Je bent onbekend voor ons dus enige rede dat je hier iets deelt zou kunnen zijn dat je komt spammen.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

7
wel mooie verwijzing naar die 'Vesolab'. expres een verbastering?
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

8
Oeps, dit was niet mijn bedoeling. Dat mijn bericht er twee keer staat is natuurlijk een foutje, maar ik zie geen functie om dit te veranderen.

Verder, mijn excuses. Ik had me eerst even moeten voorstellen en uitleggen hoe ik op dit apparaat ben uitgekomen. Het is niet mijn bedoeling om te spammen. Ik was enthousiast en wilde dat delen. Achteraf dom en alle begrip als mijn bericht op de mestvaalt gaat.
Superkop; Hedone Honne.

10
Nee, Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs, dat was geen bewuste verbastering. Ik moet je complottheorie ontkrachten, sorry, het was een typefout ..
Superkop; Hedone Honne.