Gisteren wegens mindere toestanden in Heerlen in Zuyderland ziekenhuis.Na 4 uur wachten toch behoefte aan koffie en maar eens een beker koffie uit een automaat getrokken
Tot mijn verbazing echt goed te doen .Best lekker.
Week geleden nog bij autodealer uit een automaat met Van Tienen erop koffie gedronken.Verdund afwaswater.
Maar het kan dus wel.
Re: Maas koffie
2Dat viel meemet de koffie
Medisch hopelijk ook vooruitgang
Medisch hopelijk ook vooruitgang
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
3Ai, beterschap cremalover. En ja, soms kunnen die machines je wel verbazen.
Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn IN2023 met Tapatalk
Flair 58+ (Bookoo EM Kit) // Mazzer Philos
Re: Lekker! Koffie met zonder koffie, uit een blikje
4Rustig aan! Hoop dat alles goed met je gaat.cremalover schreef:Gisteren wegens mindere toestanden in Heerlen in Zuyderland ziekenhuis.Na 4 uur wachten toch behoefte aan koffie en maar eens een beker koffie uit een automaat getrokken
Tot mijn verbazing echt goed te doen .Best lekker. Week geleden nog bij autodealer uit een automaat met Van Tienen erop koffie gedronken.Verdund afwaswater.
Maar het kan dus wel.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
5Beterschap mr Cremalover! En die automaten, dat is net Russisch roulette!!bobbee schreef:Rustig aan! Hoop dat alles goed met je gaat.cremalover schreef:Gisteren wegens mindere toestanden in Heerlen in Zuyderland ziekenhuis.Na 4 uur wachten toch behoefte aan koffie en maar eens een beker koffie uit een automaat getrokken
Tot mijn verbazing echt goed te doen .Best lekker. Week geleden nog bij autodealer uit een automaat met Van Tienen erop koffie gedronken.Verdund afwaswater.
Maar het kan dus wel.
6Zo dan, toch weer een beetje " behind every cloud there is a silver lining". En uit een machine nog zwaarder en groter dan die Pompei!
Beterschap.
️
Beterschap.
️
7Het kan verkeren.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.
Re: Lekker! Koffie met zonder koffie, uit een blikje
8Betrof een familielid.bobbee schreef: za 30 jul 2022, 12:20Rustig aan! Hoop dat alles goed met je gaat.cremalover schreef:Gisteren wegens mindere toestanden in Heerlen in Zuyderland ziekenhuis.Na 4 uur wachten toch behoefte aan koffie en maar eens een beker koffie uit een automaat getrokken
Tot mijn verbazing echt goed te doen .Best lekker.
IMG_20220729_173245.jpg
Week geleden nog bij autodealer uit een automaat met Van Tienen erop koffie gedronken.Verdund afwaswater.
Maar het kan dus wel.
9Ok. Sterkte.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!