Nevsmantis stelt zich voor

1
Wel zo netjes, zal mij voorstellen. Mijn naam is Sven en heb de afgelopen 5 haar in Melbourne gewoond. Daar aangestoken met het koffie virus. Op dit moment wachtende tot mijn container met huisraad weer aankomt in Belgie. Tot die tijd moet ik het met mn V60 en Aeropress doen.

Heb in de tijd in Melbourne ook zelfmkoffie geroosterd. Op twee verschillende thuisgemaakte koffiebranders.

Re: Nevsmantis stelt zich voor

6
Dirk Jan schreef: za 06 aug 2022, 19:33 Welkom inderdaad. En wat ik me dan afvraag: Heb je lekkere koffie daar gebracht of heb je het daar opgestoken?
Edit: Domme vraag van mij: je bent daar aangestoken, dus daar weten ze ook wat goede koffie is.
Machine voor mijn vrouw: QuickMill Aquaviva. Kantoor: Rancilio Silvia PdG V2 en La Pavoni Europiccola, Molen: Mini Mazzer & Mazzer Major.

Re: Nevsmantis stelt zich voor

7
Nevsmantis schreef: za 06 aug 2022, 14:12Op dit moment wachtende tot mijn container met huisraad weer aankomt in Belgie.
De reis van NL naar Sydney van de huisraad van mijn dochter & gezin duurde ruim een half jaar ;-)

Ze hebben net deze week alles ontvangen en de Londinium espresso machine weer aan kunnen sluiten.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino