Re: Bezzera Strega Te Koop

12
voor meer info beste even contact opnemen met Peter de Goede via https://www.ranciliosilvia.info/.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

13
Lieve leden, dit is echt niet het topic om dit hier uitvoerig te bespreken. Graag in bestaand topic met dit onderwerp of zelf een nieuwe openen. Thank you!
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

14
je hebt gelijk Bobbee. dit is een verkoop topic.
Espresso: Elektra MCAL / Olympia Cremina '82 / Cafelat Robot / Niche Zero / Eureka XL
Filter: Hario V60 / Chemex / Delter / Melodrip / Comandante MK3 Nitroblade / MK Vario + Ditting steel burrs

15
bobbee schreef: za 06 aug 2022, 08:34
Alabaster schreef:Je hebt gelijk. Ik woon in Bitgum, vlak bij Leeuwarden.
Afbeelding

Ik heb even ongevraagd je link naar de plaatjes aangepast zodat ze klikbaar zijn.

Mooie machine! Voor 950 euro met een Lever machine aan de slag is niet verkeerd en zo'n machine blijft het beste profiel genereren voor een heerlijke espresso...

Van wel jaar is de Strega? Staat op de kenplaat achter de lekbak dacht ik.

En welke accessoires zitten erbij?
Bedankt voor het aanpassen van de plaatjes.

Er zitten twee portafilters bij: een dubbele en een enkele. Verder heb ik geen extra zaken erbij gekocht.

Na enig speurwerk lijkt de productiedatum 2011 te zijn. Hij is natuurlijk helemaal nagelopen en evt. gerenoveerd door Kafko.
Superkop; Hedone Honne.

18
Alabaster schreef:Beste Frans,

Had je niet beter een ander topic kunnen aanmaken?
Euhm, Frans heeft jouw foto's netjes geplaatst in dit topic zodat ze zichtbaar zijn...best aardig toch?

Dat vind ik nu weer wel iets toevoegen aan dit topic.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!

20
Alabaster schreef:Oeps, ik had niet gezien dat dit mijn apparaat was. Ik dacht dat Frans zijn eigen machine aanbood. Sorry Frans, my wrong ..
Zal ik de berichten verwijderen van ons hierover? Zand erover zeg maar?
Afbeelding
Alleen met jouw goedkeuren.