Je meent het echt hè? Is niet de eerste keer dat je dat advies geeft.bobbee schreef:Gewoon niet doen. Lekker houden.omeCo schreef:Ik durf mijn Strega met PSM bijna niet meer te koop te zetten (niet nu hoor maar mogelijk verderop in het jaar)….
Re: Wat moet het kosten, wat is het waard
22Hoezo niet?
Dat Cremalover er dan overheen komt met "nee men moet mijn oude machine kopen, veel groter en was ooit veel duurder bovendien!" daar moet je gewoon mee leren leven
Dat wordt (of was al) een vaste traditie.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
23fransg schreef: Dat wordt (of was al) een vaste traditie.
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
24Tsja...ligt er natuurlijk aan wat je denkt ervoor in de plaats te kopen. Die Strega is wel een ijzersterk ding hoor in zowel build als prestatie.omeCo schreef:Je meent het echt hè? Is niet de eerste keer dat je dat advies geeft.bobbee schreef:Gewoon niet doen. Lekker houden.omeCo schreef:Ik durf mijn Strega met PSM bijna niet meer te koop te zetten (niet nu hoor maar mogelijk verderop in het jaar)….
Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
25Ik verkeer in de veronderstelling dat een Profitec Pro 800 een degelijker machine is.
26Is ‘ie ook. Doe maar, verkoop maar
Maar dan wel over een paar maanden, als ik een beetje heb kunnen sparen
Maar dan wel over een paar maanden, als ik een beetje heb kunnen sparen
La Pavoni Europiccola 1989 | Fiorenzato T80 | V60 | 1zpresso JX-Pro-S
272 vragen om weer On-topic te komen:omeCo schreef: ma 08 aug 2022, 20:58 Ik durf mijn Strega met PSM bijna niet meer te koop te zetten (niet nu hoor maar mogelijk verderop in het jaar)….
- Wat kost de PSM aanpassing van de Strega?
- Beetje cheeky: wat kost je Strega?
Londinium R - Option-O P64 (SSP UM) - Option-O Lagom Casa - Umikot Planetary Distribution Tool by FrancisPavoni - Puqpress - Aeropress - Aergrind V3 - Puckrake (gold edition) by ArjenT5R™
28kun je het beste zelf overleggen met Peter de Goede
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
29Ik heb mijn Strega bijna een jaar geleden gekocht van een forumlid. Hij was toen al gemodificeerd. Ik heb hem vervolgens voorzien van blank eiken goodies en heb hem sindsdien voldoende tlc gegeven. Binnenkort vervang ik de zuigerringen.ErikvW schreef:2 vragen om weer On-topic te komen:omeCo schreef: ma 08 aug 2022, 20:58 Ik durf mijn Strega met PSM bijna niet meer te koop te zetten (niet nu hoor maar mogelijk verderop in het jaar)….
Over een prijs moet ik nog nadenken. Ik denk dat hij het afgelopen jaar niet echt minder waard is geworden. Ik verwacht dat hij op marktplaats makkelijk verkocht kan worden en dat ik er dan niet bij in schiet. Ik bekijk dingen graag van de zonnige kant.
30Ik denk dat je gelijk hebt.omeCo schreef:Ik heb mijn Strega bijna een jaar geleden gekocht van een forumlid. Hij was toen al gemodificeerd. Ik heb hem vervolgens voorzien van blank eiken goodies en heb hem sindsdien voldoende tlc gegeven. Binnenkort vervang ik de zuigerringen.ErikvW schreef:2 vragen om weer On-topic te komen:omeCo schreef: ma 08 aug 2022, 20:58 Ik durf mijn Strega met PSM bijna niet meer te koop te zetten (niet nu hoor maar mogelijk verderop in het jaar)….
Over een prijs moet ik nog nadenken. Ik denk dat hij het afgelopen jaar niet echt minder waard is geworden. Ik verwacht dat hij op marktplaats makkelijk verkocht kan worden en dat ik er dan niet bij in schiet. Ik bekijk dingen graag van de zonnige kant.