Kijk, lekbak klikt vast rond 2.40! Is toch super elegant?!
https://youtu.be/lVul9NsVLmQ
Re: Lekbak Bezzera Strega
12Misschien zou je het met dit soort magneetjes kunnen proberen dan?
https://www.bol.com/nl/nl/p/super-sterk ... bAQAvD_BwE
Had zelf nog zo'n strip liggen, heb het ff geprobeerd met de MaraX maar de achterkant van de lekbak is niet magnetisch.
https://www.bol.com/nl/nl/p/super-sterk ... bAQAvD_BwE
Had zelf nog zo'n strip liggen, heb het ff geprobeerd met de MaraX maar de achterkant van de lekbak is niet magnetisch.
Flair 58+ (Bookoo EM Kit) // Mazzer Philos
13Aan zoiets zat ik ook te denken. Van mijn Strega is de lekbak ook niet magnetisch maar het frame van de machine wel. Dus als je magneetjes met een plakkertje neemt, plak je die op de lekbak doet de magneet z’n werk op het frame.
Ik heb er nu als probeersel dummies (een soort kneedgumachtig spul) op geplakt. De lekbak blijft prima zitten maar het ziet er natuurlijk niet uit als je de bak verwijderd.
Ach, zo blijf je bezig met kleine superbelangrijke dingen.
Ik heb er nu als probeersel dummies (een soort kneedgumachtig spul) op geplakt. De lekbak blijft prima zitten maar het ziet er natuurlijk niet uit als je de bak verwijderd.
14Ik stop dit probleem in mijn geheugen en als ik ergens opkom of iets moois vind laat ik van mij horen.omeCo schreef:Aan zoiets zat ik ook te denken. Van mijn Strega is de lekbak ook niet magnetisch maar het frame van de machine wel. Dus als je magneetjes met een plakkertje neemt, plak je die op de lekbak doet de magneet z’n werk op het frame.

Numbers are good but never loose the focus, a quality cup profile is not negotiable!
15Zo lang dit de grootste problemen blijven dan is het zo te horen een goede koop geweestomeCo schreef:Aan zoiets zat ik ook te denken. Van mijn Strega is de lekbak ook niet magnetisch maar het frame van de machine wel. Dus als je magneetjes met een plakkertje neemt, plak je die op de lekbak doet de magneet z’n werk op het frame.

16Hahaha, zeker! Nog geen dag spijt van gehad!Wijmaar schreef:Zo lang dit de grootste problemen blijven dan is het zo te horen een goede koop geweestomeCo schreef:Aan zoiets zat ik ook te denken. Van mijn Strega is de lekbak ook niet magnetisch maar het frame van de machine wel. Dus als je magneetjes met een plakkertje neemt, plak je die op de lekbak doet de magneet z’n werk op het frame.
Ach, zo blijf je bezig met kleine superbelangrijke dingen..
Onlangs waren er wel bijna slachtoffers gevallen. Mijn oudste dochter gaf een feestje ivm haar 18e verjaardag. Wij waren wel thuis maar bemoeiden ons niet met de feestende meute. Op enig moment hoorden we een vreselijke knal. We zijn maar niet gaan kijken maar de volgende ochtend stonden alle kopjes andersom op de Strega. Ik wist genoeg. We hebben er niets over gehoord dus waarschijnlijk heeft niemand iets gebroken

17Grappig!!
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
19Zeker. Ik weet inmiddels wie het slachtoffer was en ondanks zijn toen benevelde toestand, was hij nog erg onder de indruk!