Re: Latte art fotos
1202Haha. Dat was ook echt precies mijn gedachte! Gilleko is een man van vele verborgen talenten
Coffee, sleep, Coffee, repeat
1203Ja, stom, doch leerzaam
Pijpje net te hoog boven de melk gehouden bij start icm kannetje erg scheef. Melk werd dus in 2 seconde tijd zowat verdubbelt. Dat krijg ik er niet meer uit met kolken dus dan krijgen we een beetje rommel (h)art
Pijpje net te hoog boven de melk gehouden bij start icm kannetje erg scheef. Melk werd dus in 2 seconde tijd zowat verdubbelt. Dat krijg ik er niet meer uit met kolken dus dan krijgen we een beetje rommel (h)art
1204‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
1207‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
1208Overigens heb ik van de week deze melk bij Appie meegenomen. Smaakt echt heerlijk romig, en is écht serieus lekker voor een cappuccino / flat white
Bijlagen
1210Hier geen AH om de hoek. Als ik er ooit kom neem ik er 1 mee.
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’