Re: Bezzera Strega

491
Als mijn spaarpot Londonium hoogte begint te bereiken zal ik daar nog eens op terug komen, ik geloof nooit dat ik er eentje gebruikt zal vinden, het -niet- R24 model lijkt mij nog wel betaalbaar, of moet je echt streven naar het R24 model?

494
Ja klopt -- ik antwoordde slechts op deze vragen die in dit topic over de andere machine werden gesteld:
ik vraag mij af of de Londinium net zo zwaar gaat als de 800
of moet je echt streven naar het R24 model?
Ik vind dat ik er goed aan deed de vragen niet te negeren ;-)
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino

495
fransg schreef: wo 24 aug 2022, 23:02 Ja klopt -- ik antwoordde slechts op deze vragen die in dit topic over de andere machine werden gesteld:
ik vraag mij af of de Londinium net zo zwaar gaat als de 800
of moet je echt streven naar het R24 model?
Ik vind dat ik er goed aan deed de vragen niet te negeren ;-)
Waarvoor mijn dank!
Ik ben benieuwd hoe een en ander uitpakt met de Strega, als ik meer Londinium vragen heb, weet ik de afdeling te vinden ;)
De Strega staat nu (weer) op een andere plek, en ik ben alweer aan het overwegen of die nu wel zo handig is..
Eerst moet ik de elektriciteit situatie aanpassen (lees: Goede verlengsnoeren en contactdozen aanschaffen) omdat niet alles meer op 1 kluitje staat, en ik vergeten ben dat het koffie apparaat niet het enige was dat op de contactdoos aan de andere zijde geprikt zat :lol:
Zit nu dus aan de V60, moed te verzamelen om snel voor het te warm word een inkoop ronde te gaan doen :P
Ik heb de Strega hendel gisteren (met grote voorzichtigheid, want: niet met portafilterhouder+koffie) even uitgeprobeerd, voor de lange duur word dat een probleem, dus of al naar iets anders gaan uitkijken, of de modificatie naar 1 veer en andere pomp laten doen.
Daar ga ik nog over zitten nadenken.
Tja, aankopen met het hart en niet het hoofd, het is wat.