Re: Bezzera Strega
602Smaken verschillen: ik had destijds juist om deze handvatten gevraagd, en niet de nieuwe 'fancy ones.'Het is jammer dat ik de spullen niet heb om dat vermaledijde handvat van het verchroomde paaltje af te krijgen
Superkop; Hedone Honne.
603Precies! Ik vind juist de standaard handvatten met 'Alfa Romeo'-logo prachtig. Maar ja, ben dan ook een autoliefhebberAlabaster schreef: di 30 aug 2022, 13:02
Smaken verschillen: ik had destijds juist om deze handvatten gevraagd, en niet de nieuwe 'fancy ones.'
604Die zijn of waren niet de standaard...
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
605Wow, dat was een pijnlijke les, sta ik met mijn lodderige hoofd bij de Strega, hefboom 3/4 naar beneden om een shot the pullen, klimt onze nieuwe kleine dame (kitten) tegen mijn niet geheel geklede benen omhoog, auw, dus kijk ik automatisch naar beneden wtf er gebeurt, en natuurlijk gaat mijn hoofd dus ook automatisch die kant op - Je kunt het nu wel raden denk ik - hoppa, de hendel schiet uit mijn bibberhand, om met een enorme klap tegen de zijkant van mijn hoofd te komen, kopjes dansen alle kanten op, en ik heb nu een flinke blauwe plek naast mijn oog. De sterretjes die ik zag zijn nu gelukkig weer weg, mijn bril na enig zoekwerk op een kleine vervorming van een van de 'benen' (terug gebogen met wat beleid) na ook nog heel.
Tjonge, daar staat flink wat kracht op, je kunt het wel lezen en of horen, maar je moet het meemaken om je te realiseren hoeveel kracht dat werkelijk is. Damn waar zijn de paracetamollen
Lady (het bewuste kitten) was overigens niet erg onder de indruk, ik wel.
Handle with care, zoveel is wel duidelijk
Tjonge, daar staat flink wat kracht op, je kunt het wel lezen en of horen, maar je moet het meemaken om je te realiseren hoeveel kracht dat werkelijk is. Damn waar zijn de paracetamollen
606Oh jee! Je had een oog kwijt kunnen raken.
Gewaarschuwd mens telt driedubbel nu.
Gewaarschuwd mens telt driedubbel nu.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
607Wat een verhaal! Hopelijk blijft het bij blauw en trekt het snel weg. Ik kan je overigens mededelen dat het modificeren van de Strega geen lief klein meisje van de heks maakt. Het blijft oppassen geblazen. En dat heeft ook wel wat toch?
608Filmpje?RoosW schreef: wo 31 aug 2022, 09:33 Wow, dat was een pijnlijke les, sta ik met mijn lodderige hoofd bij de Strega, hefboom 3/4 naar beneden om een shot the pullen, klimt onze nieuwe kleine dame (kitten) tegen mijn niet geheel geklede benen omhoog, auw, dus kijk ik automatisch naar beneden wtf er gebeurt, en natuurlijk gaat mijn hoofd dus ook automatisch die kant op - Je kunt het nu wel raden denk ik - hoppa, de hendel schiet uit mijn bibberhand, om met een enorme klap tegen de zijkant van mijn hoofd te komen, kopjes dansen alle kanten op, en ik heb nu een flinke blauwe plek naast mijn oog. De sterretjes die ik zag zijn nu gelukkig weer weg, mijn bril na enig zoekwerk op een kleine vervorming van een van de 'benen' (terug gebogen met wat beleid) na ook nog heel.
Bezzera Strega (PSM) / Eureka Olympus 75 Mythos schijven