Welkom Geenstijl.
Je start iig in stijl; ik ben benieuwd naar de Superkop.
[/quote]
Ik heb hem al binnen! Mis alleen nog diverse tools, voordat ik wild kan gaan.
Tamper, molen en more coming soon.
Kan er nu alleen maar naar kijken. Ik heb nummer #349 overigens, leuk dat elk Superkop gelabled is met een uniek nummer!
Ik had liever een rond getal gehad, of nummer #010!
Re: Geenstijl stelt zich voor | Superrkop espresso
12Vette foto's! Ben benieuwd naar je eerste bevindingen.
... / 078S
13Leuk! Dank voor jouw foto's.
Kun je nog wel wachten?
Kun je nog wel wachten?
‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’
14Welkom.
Ik zie nog geen spul om zelf boontjes te roosteren, dus ik ga er van uit dat je die inkoopt... (?) Omdat je ook lokale contacten zoekt - in Limburg (Ittervoort) zit een koffiebrander dichtbij denk ik. Uiteraard zijn er veel meer opties, ook van forumleden.
Ik zie nog geen spul om zelf boontjes te roosteren, dus ik ga er van uit dat je die inkoopt... (?) Omdat je ook lokale contacten zoekt - in Limburg (Ittervoort) zit een koffiebrander dichtbij denk ik. Uiteraard zijn er veel meer opties, ook van forumleden.
15Kun je een filmpje posten van een routine op de superkop?
Met name dat ‘pompen’ wil ik wel eens zien.
Met name dat ‘pompen’ wil ik wel eens zien.
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
16https://link.marktplaats.nl/m1882314477
Superkop nummer 12 te koop
Dat wil zeggen ‘kans om in het bezit te komen’
Superkop nummer 12 te koop
Dat wil zeggen ‘kans om in het bezit te komen’
LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino
17LONDINIUM R24 & VECTIS - etzMAX - Niche - Honne Hedone - COMPAK R120->GRRR - PUQpress - FZ94 - Tonino