(verkocht) Eureka Mignon XL

1
Hoi allemaal,
Na het overnemen van de P64 van ErikW mag de Mignon XL de deur uit. Heb hem sinds 30-4-2021 in bezit, gekocht bij Van Pommeren. Hij heeft hier en daar wat krasjes op de behuizing maar de burrs zelf zijn nog prima. Heb er elke dag met veel plezier mee gewerkt, dus hopelijk ervaart de nieuwe koper dat ook. Op te halen in Alkmaar, maar wil hem ook wel verzenden.
Koffiepraatprijs: €500

Re: Eureka Mignon XL

2
Mooi!
Je was mij net voor met de P64 :D Maar ben wel erg benieuwd, hoe ervaar je het verschil tussen de twee molens?
Profitec Pro 700 met Lelit Flow Control | Acaia Orbit (Mazzer 33M) | Acaia Lunar 2021

3
Zal ik eerlijk zijn, ik heb hem nog niet eens geopend. Ik zit in de eindfase van de verbouwing en m'n gedachte was dat als het eenmaal af is, ik de P64 uit zou pakken en gebruiken. Dus heb hem niet kunnen vergelijken.

4
Madencio schreef: za 10 sep 2022, 14:46 Zal ik eerlijk zijn, ik heb hem nog niet eens geopend. Ik zit in de eindfase van de verbouwing en m'n gedachte was dat als het eenmaal af is, ik de P64 uit zou pakken en gebruiken. Dus heb hem niet kunnen vergelijken.
Ah oke! Succes met verbouwen, mocht je je later geroepen voelen om wat te laten weten over de verschillen, ik ben zeer benieuwd!
Profitec Pro 700 met Lelit Flow Control | Acaia Orbit (Mazzer 33M) | Acaia Lunar 2021

6
Vergeten te vermelden dat ik de originele hopper nog wel in bezit heb, maar dit is de single dose hopper die ik dagelijks gebruik.

9
jaimiepeeters schreef:Volgens mij is hij nieuw goedkoper?

[IMG]//uploads.tapatalk-cdn.com/202209 ... 082322.png[/IMG]

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nee.

Je hebt een andere voor je. Die in de verkoop is in dit topic is de XL met grotere maalschijven.

Zoek maar eens op Eureka XL. Dan weet je alles.
Afbeelding

‘Maak de kritische koffie consument in jezelf los: kijk naar de branddatum, de herkomst etc. Hoe gedetailleerder, hoe beter!’