Re: Een leven naast koffie
21Een lekkere brunello kan je mij ook voor wakker maken
Rocket Cellini Evoluzione V2, Eureka Mignon
Precies Joste. Deze 2 Amarone's waren top. Mijn zwager heeft de Quinterelli betaald, ik zelf, omdat ik wat te vieren had, de Dal Forno. Dit soort wijnen doe je maar een keer in de zoveel tijdJoste schreef:Een lekkere brunello kan je mij ook voor wakker maken
ik drink heel af en toe Don Pappa Filipijnse rum. zeldzaam, lekker niet erg bekend in Nederlandgilleko B. schreef: ma 12 sep 2022, 10:43 Een kleine poging tot het doen van een afwijkende greep () uit mijn gemiddeld bestaan. Van deze flessen wijn heb ik er 1 zelf betaald. Zo af en toe kan ik zo'n fles drinken. Sluit ook aan op koffie.
️
Ben70 schreef: wo 14 sep 2022, 12:07ik drink heel af en toe Don Pappa Filipijnse rum. zeldzaam, lekker niet erg bekend in Nederland foutje zak koffie bonen ,,gilleko B. schreef: ma 12 sep 2022, 10:43 Een kleine poging tot het doen van een afwijkende greep () uit mijn gemiddeld bestaan. Van deze flessen wijn heb ik er 1 zelf betaald. Zo af en toe kan ik zo'n fles drinken. Sluit ook aan op koffie.
️
Hoi ben70, die foto van een zak koffiebonen verschijnt heel vaak in jouw berichten, zie ik dat juist, of is dat per ongeluk of expres?Ben70 schreef: wo 14 sep 2022, 12:07 ik drink heel af en toe Don Pappa Filipijnse rum. zeldzaam, lekker niet erg bekend in Nederland
. die zak zit mij ook dwars ,ging perongeluk kun jij die weg halen?fransg schreef: wo 14 sep 2022, 16:41Hoi ben70, die foto van een zak koffiebonen verschijnt heel vaak in jouw berichten, zie ik dat juist, of is dat per ongeluk of expres?Ben70 schreef: wo 14 sep 2022, 12:07 ik drink heel af en toe Don Pappa Filipijnse rum. zeldzaam, lekker niet erg bekend in Nederland
png.jpg
Ik ben niet boos maar het verbaast me.
als je op dit symbool rechts boven je eigen bericht klikt kun je e.e.a. aanpassen, ook de bijlagen:Ben70 schreef: wo 14 sep 2022, 18:54 die zak zit mij ook dwars ,ging perongeluk kun jij die weg halen?
Hier ook. Toen ik voor het eerst een Don Papa dronk ervaarde ik vloeibare banaan. Ik heb nu 2 soorten in huis.Ben70 schreef:ik drink heel af en toe Don Pappa Filipijnse rum. zeldzaam, lekker niet erg bekend in Nederlandgilleko B. schreef: ma 12 sep 2022, 10:43 Een kleine poging tot het doen van een afwijkende greep () uit mijn gemiddeld bestaan. Van deze flessen wijn heb ik er 1 zelf betaald. Zo af en toe kan ik zo'n fles drinken. Sluit ook aan op koffie.
️
gilleko B. schreef: do 15 sep 2022, 07:10Hier ook. Toen ik voor het eerst een Don Papa dronk ervaarde ik vloeibare banaan. Ik heb nu 2 soorten in huis.Ben70 schreef:ik drink heel af en toe Don Pappa Filipijnse rum. zeldzaam, lekker niet erg bekend in Nederlandgilleko B. schreef: ma 12 sep 2022, 10:43 Een kleine poging tot het doen van een afwijkende greep () uit mijn gemiddeld bestaan. Van deze flessen wijn heb ik er 1 zelf betaald. Zo af en toe kan ik zo'n fles drinken. Sluit ook aan op koffie.
️
In 2018 was ik op de Philipijnen het land van de Don Pappa. ik dacht hier een paar flessen te kopen, ik was verbaasd toen ik de prijzen hoorde die verschilden niet zo veel met Nederland.
️
Ben70 schreef: ma 19 sep 2022, 20:32gilleko B. schreef: do 15 sep 2022, 07:10Hier ook. Toen ik voor het eerst een Don Papa dronk ervaarde ik vloeibare banaan. Ik heb nu 2 soorten in huis.Ben70 schreef:
ik drink heel af en toe Don Pappa Filipijnse rum. zeldzaam, lekker niet erg bekend in Nederland
In 2018 was ik op de Philipijnen het land van de Don Pappa. ik dacht hier een paar flessen te kopen, ik was verbaasd toen ik de prijzen hoorde die verschilden niet zo veel met Nederland. ps het etiket zit vol verborgen afbeeldingen heb je ze allemaal gevonden?
️